
Reinstaurarea încrederii în era Fake News-urilor
Din ce în ce mai mult se vehiculează termenul de fake news. De ce oare? Poate fiindcă unele companii cred că (…)
Din ce în ce mai mult se vehiculează termenul de fake news. De ce oare? Poate fiindcă unele companii cred că (…)
Un influencer este definit, de obicei, drept o persoană care are abilitatea de a schimba comportamente sau are un (…)
“All brands, big and small, are firmly in social media today. Social media has become a mainstream (…)
Știi melodia aia obraznică, al cărei refren suna cam așa: „Let’s get physical”? Ei bine, după (…)
Rețelele de socializare au schimbat, în ultimii ani, modul în care companiile interacționează cu (…)
Companiile și brandurile de azi trebuie să învețe să gestioneze efectele transparenței și ale fenomenului (…)
Nu este un secret faptul că milenialii sunt în număr din ce în ce mai mare pe piața forței de muncă. (…)
Twitter a dezvăluit marți numele noului său director financiar, reînnoind angajamentul asupra creșterii (…)
Studiul Top Social Brands, aflat la a noua ediție, va fi lansat în cadrul unei conferințe ce va avea loc pe 9 (…)