
De ce Startup-urile nu ar trebui să angajeze firme de PR
Mark Cuban s-a îmbogăţit după ce a vândut siteul Broadcast.com către Yahoo în anul 1999, pentru (…)
Mark Cuban s-a îmbogăţit după ce a vândut siteul Broadcast.com către Yahoo în anul 1999, pentru (…)
Nimic nu seamana cu zilele frenetice de la inceputul lansarii unui start-up ambitios. Cat risc si cata (…)
Are 30 de ani si a terminat Facultatea de Cibernetica la ASE, apoi a urmat un masterat in comunicatii in (…)
Majoritatea businessurilor de familie (60%) din toata lumea intentioneaza sa se extinda in urmatorul an. Peste (…)
Start-up-urile europene active din domeniul aplicatiilor mobile, al Internetului si al dezvoltarii de software (…)
Emily Bosco, Kenya: "Chiar daca sunt de acord cu tine in multe privinte si te privesc ca pe un model, cred (…)
Investitorii privati si bancile sunt la egalitate in preferintele antreprenorilor pentru finantarea unui start-up, (…)