
Cum să folosești micro-povestiri din business ca PR constant
Povestea unui coleg care a rezolvat o criză în cinci minute. Un moment de improvizație care a salvat un eveniment. (…)
Povestea unui coleg care a rezolvat o criză în cinci minute. Un moment de improvizație care a salvat un eveniment. (…)
Volumul de informații este copleșitor, iar atenția angajaților este din ce în ce mai fragmentată. Comunicarea (…)
O prezentare nu e un transfer de informație, ci un schimb de atenție. Iar atenția, în business, este o resursă (…)
Regizoarea galeză Rhiannon White crede că în artă e nevoie de mai mult leadership participativ și co-creare alături (…)
Reclamele tradiționale nu mai au același impact. De multe ori, publicul le evită, le ignoră sau chiar le percepe ca (…)
Momentele de stagnare, deși adesea percepute ca obstacole, pot deveni adevărate oportunități pentru inovație și (…)
Storytelling-ul este o tehnică puternică pentru a crea o conexiune directă cu publicul. Poveștile bine construite, (…)
Ce îți place cel mai mult să faci, ca lider? Lui Barack Obama îi place ca în fiecare țară în care se află să (…)
Ți-ar plăcea să crezi în Dumnezeu? De Crăciun, credința este o bucurie cu care și ateii se pot delecta. Iisus este (…)