
Priviţi „statisticile” în ochi. Interacțiunea umană – un „gadget” de business axat pe ROI
Respirăm în era 3.0, un secol al vitezei și al schimbului supersonic de idei, informații, produse, nevoi, (…)
Respirăm în era 3.0, un secol al vitezei și al schimbului supersonic de idei, informații, produse, nevoi, (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Unora dintre noi le este familiar conceptul „Getting to (…)
Ziua bună se cunoaște de dimineața, spun românii. Iar jurnaliștii de la Business Insider spun că modul (…)
Brandingul a evoluat în ultimii ani de la o simplă funcție a advertisingului la o componentă esențială (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Atunci când Alfred Sloan – cel care a fost, din (…)
Relaţia dintre tine şi managerul tău sau şeful de departament evoluează sau involuează în funcţie de o (…)
Se vorbește intens despre strategia companiei și despre importanța unui management strategic riguros. Câți (…)
Cunosc sute de oameni de afaceri diferiţi pe an. Fiecare cu viziuni diferite, cu strategii diferite şi cu oameni pe (…)
Strategia Națională pentru Dezvoltarea IMM-urilor 2020 își propune creșterea numărului de întreprinderi (…)