
O listă de obiective NU este o strategie
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. Hai să zicem că te întâlneşti cu alţi manageri şi (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. Hai să zicem că te întâlneşti cu alţi manageri şi (…)
În lumea businessului și nu numai, brandingul personal a ajuns un fel de noțiune clișeu. Toată lumea (…)
Se spune că cultura organizațională bate în orice clipă strategia. De ce se întâmplă acest (…)
Organizaţiile trebuie sa dezvolte pe viitor o strategie care să includă şi gestionarea riscurilor şi să (…)
Daca talentul este totul, asta duce la o intrebare evidenta: cum atragi cele mai bune talente? Ai putea sa-i (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. La un moment dat, am fost numit CEO intr-o companie care avea (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. Obiectivul strategiei este cresterea profitabila, care (…)
Evenimentul economic al toamnei, Forbes CEE Forum, va analiza principalele probleme care stau la baza situatiei (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. Cea mai prudenta previziune despre viitorul procesului (…)