
Ernst&Young – noi concepte şi rebranding
Începând cu 1 iulie 2013, Ernst & Young trece printr-un amplu proces de rebranding la nivel (…)
Începând cu 1 iulie 2013, Ernst & Young trece printr-un amplu proces de rebranding la nivel (…)
Compania „tratată” ca o nouă marcă auto? Maşina este un complex extrem de bine gândit de piese (…)
Una dintre cele mai importante conferinţe despre cloud computing şi virtualizare va avea loc pe 23 mai la (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.O schimbare de carieră este de multe ori greu de explicat. (…)
Campaniile de responsabilitate socială ar putea fi tratate în viitorul apropiat cu mai mult interes de (…)
Companie dintr-o industrie extrem de competitivă, cu o istorie de peste 20 de ani pe piaţa locală şi o evoluţie (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Poate că munceşti în subordinea unui şef a cărui (…)
Un grup de oameni care au toţi o inteligenţă emoţională ridicată (self-awareness, self-management, social (…)
Peste 80% din tinerii care îşi caută un loc de muncă au tendința de a-și supraevalua nivelul de pregătire (…)