
Rebranding… sau repoziţionare?
Este ca la noi, umanoizii: simţim nevoia să ne reinventăm. Să ne schimbăm... să schimbăm ceva, în funcţie (…)
Este ca la noi, umanoizii: simţim nevoia să ne reinventăm. Să ne schimbăm... să schimbăm ceva, în funcţie (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.Robert Pozen ştie câte ceva despre cum este să (…)
Aproape la fiecare nou început de an, de când s-a declanşat criza economică globală, managerii, (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.S-ar putea ca un cinic să fi ajuns la concluzia că George (…)
Îmi amintesc să fi citit asta, cu ceva vreme în urmă, și prima intenție a fost de contrazicere. Cum (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.Din anul 2009, Adam Bryant a intervievat sute de lideri aflaţi (…)
O companie de consultanţă HR trebuie să îşi asiste clientul să integreze obiectivele strategice în (…)
Haideţi să recunoaştem: educaţia copiilor noştri este pe primul plan când ne gândim la punctele de pe (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Prinse în activităţi administrative, cum ar fi (…)