
Cum faci managementul unei schimbări nepopulare
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.“Produceţi mai mult!” “Faceţi în (…)
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.“Produceţi mai mult!” “Faceţi în (…)
Când o companie se află într-un trend ascendent sau descendent, „vinovat” de situaţie (…)
Direcţia pe care o va lua strategia de resurse umane este tema care “arde” deja în (…)
Strategia de expansiune pe pieţele străine a companiilor româneşti de stat lipseşte cu desăvâşire. (…)
Să înţelegi ce a stat în spatele succesului Centrului de Limbi Străine A_BEST înseamnă să afli, (…)
Suntem într-o perioadă în care, parcă mai mult ca oricând, ”lupta” dintre femei și (…)
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp. Misiunea Harvard Business School este să “educe (…)
În ajunul alegerilor prezidenţiale din Statele Unite ale Americii, ambasada americană de la Bucureşti a (…)
Ce trebuie să facem pentru a ne asigura că afacerea pe care o pornim nu dă greş? Cum putem să reducem la minim un (…)