Grija faţă de client, cea mai bună strategie de marketing vreodată
În faimoasa sa carte din 2009, "Crush It!", considerată un Bestseller de către New York Times şi (…)
În faimoasa sa carte din 2009, "Crush It!", considerată un Bestseller de către New York Times şi (…)
În conversaţiile pe care le am cu managerii-seniori din organizaţii cu ocazia diverselor proiecte ale firmei, (…)
Am lucrat de curând cu boardul unei companii pentru elaborarea strategiei pe următorii ani. Eram în a (…)
Cum va arăta organizaţia ta în 25 de ani? Această întrebare „îi încuie” rapid (…)
Ni se întâmplă tuturor: finalul programului de lucru este foarte aproape şi nu am bifat în (…)
De multe ori ne întrebăm cum de alte site-uri sunt mai vizibile decât ale noastre. Cum au făcut (…)
Fac parte dintr-o organizaţie în care „Big is beautiful”. Concret, strategia de prezenţă pe piaţă (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Înţelepciunea convenţională spune că investitorilor nu (…)
Managementul performanței a devenit subiectul cheie între 19 și 21 Noiembrie la Sibiu, în cadrul celui (…)