Epoca low cost? Avem nevoie de „a 18-a cămilă”
Unul dintre cele mai puternice mesaje pe care specialistul în marketing Phillip Kotler le-a enunţat (…)
Unul dintre cele mai puternice mesaje pe care specialistul în marketing Phillip Kotler le-a enunţat (…)
Anul trecut a fost cel mai bun an de la începutul crizei, dacă privim prin prisma încrederii (…)
Perspectivele privind şomajul sunt mai bune decât în anii anteriori, se arată într-un studiu (…)
Creativitatea este o valoare pe care o înțelegem diferit, de la om la om, în funcție de vârstă, (…)
Supra-reglementarea este din nou pe primul loc în topul motivelor de îngrijorare a executivilor (…)
Un studiu realizat de companie poloneză de cercetare și consultanță Gemius arată că țara noastră se situează pe (…)
Potrivit unui studiu, populația României scade la 17,8 milioane până în 2050, în timp ce (…)
Oamenii își doresc să poată integra tehnologia și conectivitatea în toate aspectele vieții lor de zi cu (…)
Peste jumătate (52%) dintre dintre studenți vor să înceapă propria afacere în următorii doi ani, se (…)