
Fricile noi ale românilor
Mediul economic instabil din ultimii ani a adăugat noi frici, a generat o cu totul altă piramidă a nevoilor, una (…)
Mediul economic instabil din ultimii ani a adăugat noi frici, a generat o cu totul altă piramidă a nevoilor, una (…)
Îi motivăm, desigur. Însă unora dintre ei, celor mai săraci şi mai apăsaţi, e greu să le aduci (…)
În fiecare zi apar noi inovaţii în tehnologie pe care le absorbim mai repede decât orice altă (…)
Companiile romaneşti au nevoie de o schimbare fundamentală a relaţiilor cu clienţii, în contextul trecerii la (…)
Suntem cu toţii diferiţi, din fericire, după cum spune un vestit slogan al unei companii de mobilă. Asta pare să (…)
Românii devin tot mai optimişti când vine vorba de veniturile proprii şi tot mai conştienţi de (…)
Angajaţii din companii trăiesc uneori la serviciu aventuri demne de serialele americane de comedie. Sau, poate au (…)
Evenimentul ,,CEO Conference - Shaping the future’’ a reunit peste 200 de manageri de top din (…)
Unul dintre cele mai puternice mesaje pe care specialistul în marketing Phillip Kotler le-a enunţat (…)