
Rezultatele studiului „SHE: Her research for happiness”, dezvăluite la Marketing for Women 2013
Claire O’Connor, Senior Research Consultant, Discovery Networks, şi Ben Grossman, Senior Strategist, (…)
Claire O’Connor, Senior Research Consultant, Discovery Networks, şi Ben Grossman, Senior Strategist, (…)
Veniturile companiilor de media şi divertisment provenind din zona digitală vor depăşi curând nivelul de (…)
În perioada 12-22 decembrie 2012, SmartDreamers a realizat un studiu pe un eşantion de 100 de companii şi (…)
STUDIU. Cei mai bogaţi oameni din lume, reprezentând doar 1% din populaţia planetei, deţin 39% din toată (…)
Pe fondul incertitudinii economice, interesul investitorilor migrează de la acțiuni și obligațiuni spre active (…)
Deloc întâmplător, subiectul „Angajaţi fericiţi” revine şi în acest an în (…)
Suntem “entităţi” sociale. În afara plăcerii de a interacţiona cu oameni asemenea nouă, (…)
45% dintre români sunt de părere că alimentaţia sănătoasă reprezintă cel mai important obicei pentru a avea (…)
ManpowerGroup România celebrează în această lună 10 ani de la deschiderea primului birou în (…)