Companiile româneşti se arată mai încrezătoare în propria creştere decât în industria în care activează
25% dintre liderii de business din România sunt foarte încrezători, iar 40% sunt relativ (…)
25% dintre liderii de business din România sunt foarte încrezători, iar 40% sunt relativ (…)
GfK România a realizat un studiu despre obiceiurile de utilizare a internetului în ţara noastră de-a (…)
În ciuda disputelor politice care au marcat 2012, anul trecut a adus cele mai mari cote de încredere (…)
Conform unui studiu recent PwC, Generaţia Y admite compromisul de a accepta anumite joburi în perioada de (…)
Compania de resurse umane Catalyst Consulting realizează în fiecare an un studiu pentru a verifica ce (…)
Angajații români manifestă o atitudine de obediență față de superiori și încearcă să aibă o relație (…)
Românii se percep ca fiind o nație darnică și generoasă, conform studiului National Happiness. 77,3% din (…)
În România sunt înregistrate 689.156 persoane cu dizabilități dintre care doar 27.272 sunt (…)
Angajatorii români se așteapta la o creștere modestă pentru primul trimestru al anului viitor, deși criza (…)