Client misterios sau spion?
La nivel naţional, 21% dintre români au auzit de „mystery shopping”, un procent mai mare (33%) (…)
La nivel naţional, 21% dintre români au auzit de „mystery shopping”, un procent mai mare (33%) (…)
Azi, 25 octombrie, s-a lansat Ghidul de conversație de la român la român, cel de-al șaselea (…)
Câţi tineri leagă scopul şcolii de crearea unei culturi generale? Când apare nevoia de specializare? (…)
Patru din zece români s-au gândit să plece la muncă peste hotare în acest an, faţă de trei din (…)
Grayling anunţă rezultatele celei de-a doua ediţii a studiului global Pulse, la care au luat parte peste 1.100 de (…)
GfK susţine oamenii de marketing să construiască mărci de succes şi să le imprime energie, prin folosirea (…)
Aproape trei sferturi dintre români consideră că economia merge mai rău decât în urmă cu un an, (…)
63% dintre respondenţii unui studiu Ernst & Young privind noile servicii pentru smartphone au declarat că nu (…)
Enterprise Investors, BCR și Asociația Triple Helix, cu sprijinul PwC România, au lansat miercuri, 10 (…)