Creşterea reputaţiei şi a vizibilităţii sunt principalele obiective ale firmelor active în social media
Grayling anunţă rezultatele celei de-a doua ediţii a studiului global Pulse, la care au luat parte peste 1.100 de (…)
Grayling anunţă rezultatele celei de-a doua ediţii a studiului global Pulse, la care au luat parte peste 1.100 de (…)
GfK susţine oamenii de marketing să construiască mărci de succes şi să le imprime energie, prin folosirea (…)
Aproape trei sferturi dintre români consideră că economia merge mai rău decât în urmă cu un an, (…)
63% dintre respondenţii unui studiu Ernst & Young privind noile servicii pentru smartphone au declarat că nu (…)
Enterprise Investors, BCR și Asociația Triple Helix, cu sprijinul PwC România, au lansat miercuri, 10 (…)
Asociaţia profesioniştilor în resurse umane din România, HR Club, împreună cu Daedalus Millward (…)
Odată cu evoluţia mediului de afaceri,directorii de IT pot şi trebuie să revizuiască perspectivele depăşite ale (…)
Potrivit Cercetării Naționale despre Cultura Organizațiilor, realizată de către Human Synergistics România, (…)
Creşterile salariale în sectorul privat au atins în medie 5,1%, potrivit ediţiei de anul acesta a (…)