
Consumatorii preferă beneficiile imediate în locul programelor de fidelizare
Clienţii nu mai răspund la programele tradiţionale de fidelizare şi, în schimb, solicită beneficii imediate (…)
Clienţii nu mai răspund la programele tradiţionale de fidelizare şi, în schimb, solicită beneficii imediate (…)
Angajaţii români sunt din ce în ce mai stresaţi, arată un studiu al furnizorului de spaţii de lucru (…)
Criza economică a avut un impact foarte puternic asupra României și mai ales asupra pieței muncii și a (…)
Consumatorii din cele mai mari șase țări din Europa de Vest: Franța, Germania, Italia, Olanda, Spania și Marea (…)
În perioada Jocurilor Olimpice, Ernst & Young lansează cartea albă, Mari câştigători: (…)
shortCUT research, companie care se ocupă de cercetare calitativa în rândul consumatorilor, cu scopul (…)
Ferrari se menţine în 2012 pe prima poziţie în topul celor mai fascinante 50 de branduri, realizat (…)
Criza financiară europeană a reescaladat în al doilea trimestru. Evaluările consumatorilor privind viitorul (…)
Veniturile pe care un executiv de top care lucrează într-una din cele mai importante 100 de companii din (…)