
Ce înseamnă o criză minoră care poate fi folosită ca antrenament
În organizații, termenul „criză” sună adesea alarmant. Ne gândim imediat la situații grave: probleme majore de (…)
În organizații, termenul „criză” sună adesea alarmant. Ne gândim imediat la situații grave: probleme majore de (…)
În multe companii, dashboard-urile oficiale sunt văzute ca un reper absolut al performanței. Dar în spatele lor, (…)
Orice manager sau lider de echipă se confruntă, la un moment dat, cu grafice care nu arată atât de bine pe cât (…)
Se întâmplă des ca tot ce sună bine sau e nou să ajungă să fie tratat ca prioritate maximă. Rezultatul, de multe (…)
Introducerea unei reguli noi poate să stârnească rezistență înainte ca oamenii din companie să apuce să înțeleagă (…)
De multe ori vorbim despre productivitate, dar de prea puține ori analizăm serios ce anume consumă timp inutil. (…)
În multe organizații, comunicarea internă devine un paradox: vrem să fie clară și unitară, dar, în același timp, să (…)
Când o echipă trebuie să ia o decizie, fie că e vorba de lansarea unui produs, schimbarea unui proces sau alegerea (…)
În orice echipă, fie ea mică sau mare, granițele sunt importante, când vine vorba de menținerea clarității și a (…)