
Ce task-uri ar trebui să dispară complet dintr-o zi de lucru eficientă
Cafeaua nu e prima acțiune a zilei, deși mulți o tratează ca atare. Primul lucru pe care îl facem când începem (…)
Cafeaua nu e prima acțiune a zilei, deși mulți o tratează ca atare. Primul lucru pe care îl facem când începem (…)
Când simți că lucrurile nu mai sunt clare în echipă, primul impuls este să cauți un nou tool de organizare. Un nou (…)
În multe echipe mici sau flexibile, munca merge înainte fără un tool formal de project management. Cererile apar (…)
Într-o zi obișnuită de lucru, nu ducem lipsă de sarcini. Dimpotrivă: inboxul e plin, lista de to do crește, iar (…)
Nimeni nu se trezește dimineața cu poftă să scrie un SOP (Standard Operating Procedure), sau un brief. Sunt (…)
Inboxul e haotic, fișierele sunt pe jumătate făcute, brieful pare scris pe fugă, iar persoana care a lucrat (…)
Oricine a fost vreodată într-o echipă știe cât de rapid se poate bloca un proiect atunci când o singură persoană (…)
Oricât de eficient ai fi devenit într-un anumit ritm de lucru, există întotdeauna riscul să te închizi într-o (…)
Poate că nu observi zilnic, dar fiecare e-mail necitit, fiecare fișier salvat haotic și fiecare aplicație (…)