
Generația Z preferă asigurările simple și digitale, dar ezită să le cumpere online
Majoritatea tinerilor din Generația Z așteaptă produse de asigurare digitale, simple și accesibile, dar evită încă (…)
Majoritatea tinerilor din Generația Z așteaptă produse de asigurare digitale, simple și accesibile, dar evită încă (…)
Tinerii din Europa se confruntă cu un drum anevoios către stabilitatea profesională, către angajare. Nivelul (…)
În România, tot mai mulți tineri adulți continuă să depindă financiar de părinți, chiar și după ce își găsesc un (…)
Cum răspund companiile presiunilor pieței, își ajustează strategiile și construiesc echipe capabile să performeze (…)
Obținerea unei experiențe de muncă relevante, aliniate cu un domeniu specific de studiu, devine din ce în ce mai (…)
Tinerii absolvenți din promoția 2025 privesc cu entuziasm începutul carierei. Majoritatea pornesc cu așteptări (…)
Într-un mediu profesional tot mai competitiv, mentoratul devine una dintre cele mai valoroase forme de sprijin (…)
Rata șomajului în rândul tinerilor din România atinge un nivel alarmant, iar acest fenomen devine tot mai greu de (…)
Rata șomajului în România a ajuns, în luna februarie 2025, la 5,6% în formă ajustată sezonier, potrivit celor mai (…)