
Nouă sesiune de atestare/reatestare naţională pentru membrii AMCOR
Asociaţia Consultanţilor în Management din România (AMCOR) organizează pe data de 5-6 aprilie 2012 o (…)
Asociaţia Consultanţilor în Management din România (AMCOR) organizează pe data de 5-6 aprilie 2012 o (…)
Nevoia de fidelizare şi creştere a performanţelor angajaţilor a făcut ca piaţa de traininguri să cunoască o (…)
Te face să mergi pe cărbuni încinşi, te învaţă cum să te porţi ca un adevărat lider ori cum să vinzi (…)
E o nebunie, spunea Einstein, să faci aceleaşi lucruri şi să aştepţi alte rezultate. O criză, fie ea la nivel (…)
De aproximativ 5 ani expun cursuri despre tehnici de comunicare UE la universităţi din Belgia, Italia şi (…)
La sfârşitul unui training, un participant mi-a spus: „A fost foarte folositor, dar ce bine ar fi (…)
Valoris Center, companie care oferă întreaga paletă de servicii asociate activității de Contact Center, (…)
Angajatorii au trecut peste etapa în care acceptau orice fel de program de pregătire pentru salariaţi şi (…)
Hand Cahling din Suedia l-a întrebat pe Sir Richard Branson: „Când au timp oamenii din staff-ul (…)