
Acolo unde semnalele fac diferenţa
De aproximativ 5 ani expun cursuri despre tehnici de comunicare UE la universităţi din Belgia, Italia şi (…)
De aproximativ 5 ani expun cursuri despre tehnici de comunicare UE la universităţi din Belgia, Italia şi (…)
La sfârşitul unui training, un participant mi-a spus: „A fost foarte folositor, dar ce bine ar fi (…)
Valoris Center, companie care oferă întreaga paletă de servicii asociate activității de Contact Center, (…)
Angajatorii au trecut peste etapa în care acceptau orice fel de program de pregătire pentru salariaţi şi (…)
Hand Cahling din Suedia l-a întrebat pe Sir Richard Branson: „Când au timp oamenii din staff-ul (…)
Orange anunţă finalizarea primei ediţii a programului Academia de Vânzări, destinat dezvoltării (…)
Dragos Popescu, Managing Partner Diagma, ne propune astazi o noua poveste, prin care ne invita sa reflectam la (…)
Varietatea domeniilor în care coachingul ajută, reflectă diversitatea clienţilor şi a subiectelor pe care (…)
Mi-am cumparat prima masina in vremea studentiei. Nu chiar un harb, dar era deja obosita. In plus, era o marca (…)