
Cea mai valoroasă marcă din lume în 2015
Cea mai valoroasă marcă din lume în 2015 este, fără nicio surpriză, Apple. Potrivit clasamentului realizat (…)
Cea mai valoroasă marcă din lume în 2015 este, fără nicio surpriză, Apple. Potrivit clasamentului realizat (…)
Vreți să convingeți pe cineva să vă devină partener, să vă susțină, să vă aprobe planul, să vă angajeze, să vadă (…)
Câștigul salarial mediu nominal net a fost de 1.743 lei, în noiembrie 2014, în creștere față de (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. În anii 1990, organizaţia de Product Supply a companiei (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. Obiectivul strategiei este cresterea profitabila, care (…)
Daniel Schwatz are 34 de ani si va conduce activitatea zilnica a societatii rezultata din fuziunea dintre Tim (…)
Psihologii au ajuns la concluzia ca „brainstorming-ul” este cea mai sigura cale de a pierde idei noi. (…)
Piața petrolului a început săptămâna pe o notă de stabilitate, după o perioadă de scădere generată de (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.Unul dintre primele şi cele mai trainice sfaturi pe care le-am (…)