
Despre importanța cunoașterii tipologiilor temperamental-comportamentale în vânzări
Cunoașterea oamenilor contează mult mai mult decât cunoașterea produsului/serviciului, în (…)
Cunoașterea oamenilor contează mult mai mult decât cunoașterea produsului/serviciului, în (…)
Miercuri, 9 octombrie, a început ediția 2013 a Internet & Mobile World, eveniment „business to (…)
Conglomeratul de stat Russian Technologies (Rostec) vinde 49% din Kalaşnikov Corporation, producătorul armelor de (…)
Piaţa bunurilor de folosință îndelungată din România a urmat tendinţa din primul trimestru, (…)
Producătorii de automobile realizează o parte substanțială a profitului încasat pe seama acordării de (…)
BenQ a înregistrat în primele șase luni ale anului o creștere de 7,5% a vânzărilor de (…)
Companiile din România se aliniază tendințelor internaționale permițându-le angajaților să (…)
În ultimii ani, mărcile private au crescut într-un ritm accelerat, potrivit studiilor GfK care (…)
„Există oameni care au cumpărat terenuri în ansambluri rezidenţiale cu 150- 200 de euro pe metru (…)