
Ce înseamnă cu adevărat „ascultare activă” în vânzări. Și de ce tu e posibil să o faci greșit
Conceptul de „ascultare activă” este adesea vehiculat, dar rareori înțeles în profunzime. Devenit un clișeu în (…)
Conceptul de „ascultare activă” este adesea vehiculat, dar rareori înțeles în profunzime. Devenit un clișeu în (…)
Companiile care recrutează agenți de vânzări fără experiență se confruntă cu dificultăți majore în procesul de (…)
Eu, Elena Călin, nu am pretenția că dețin adevărul absolut și nu am pretenția că ceea ce scriu aici se aplică (…)
Retailul a fost marcat in permanenta de o constanta in ceea ce priveste oferta de locuri de munca. Chiar si in (…)
Orice ai scrie despre piața muncii, subiectul central se referă întotdeauna la candidați. Cum sunt, cine sunt, ce (…)
Ursus Breweries anunță schimbări în echipa executivă a companiei, având doi noi Vicepreședinți pentru echipele de (…)
Companiile au fost nevoite să își reevalueze costurile și să încerce să se adapteze la modificarea dinamicii din (…)
Există în piață numeroase instrumente de evaluare a unui angajat sau a unei afaceri. Situațiile de viață însă se (…)
Circa 15% – 25% din bugetele de marketing ale companiilor din România sunt irosite, deoarece campaniile (…)