BEST EMPLOYER FEST. Editia a IV-a

Festival de bune practici " employee experience "

Eveniment Hibrid
28 Martie 2024, orele 9.00- 15.00

Despre

BEST EMPLOYER FEST – Individualizarea în experiența angajatului. Cât este de realistă?

BEST EMPLOYER FEST este Festivalul de bune practici pentru proiectele și eforturile constante ale organizațiilor de a îmbunătăți experiența angajatului.
Ce oferă organizațiile care iau an de an recunoașterea de TOP Employer, angajaților?
Dar mai ales ce își doresc angajații pentru a simți echitate între resursele lor și oferta organizațională?
În ediția de anul acesta a BEST EMPLOYER FEST ne vom uita în special spre acele proiecte care, urmărind Mega Trendul de INDIVIDUALIZARE la nivel de experiențe de angajat, reușesc să gestioneze procese de resurse umane cu o complexitate ridicată.
Fie că vorbim despre programe care vizează atragerea și retenția, dezvoltarea autonomă, motivarea, starea de bine, job design, în 2024 mai mult ca în oricare an știm că „one size fits all” este acea haină, prea largă, pe care nimeni nu vrea să o mai poarte. Cum personalizăm, cum înțelegem contexte diferite și cum croim experiențe pentru PERSONAS organizaționale, fără a îi obosi cu prea multe alegeri?

BEST EMPLOYER FEST este locul de unde ne luăm inspirația urmărind felul în care colegi de-ai noștri, specialiști în Resurse Umane, au reușit să dezvolte procese de resurse umane, practici și proiecte, respectând filozofia de design human centric în care personalizarea și individualizarea devin normă.

Vrem să aflăm:

  • Cum interpretăm datele ca să re-desenăm parcursurile angajaților în organizațiile noastre?
  • Suntem pregătiți să trecem de la politici și programe care susțin work&life balance la un mod de lucru care susține .. life FIT?
  • Care sunt ingredientele de succes pe care le folosesc organizațiile în demersul lor de recunoaștere ca BUN ANGAJATOR?
  • Cum susțin o cultură organizațională într-un mod de lucru hibrid care are la bază incluziunea, diversitatea și respectul? Ce ritualuri, ce idei, ce provocări avem în gestionarea acestei complexități în funcție de industrie?
  • Cum atragem în 2024? Avem exemple de procese de recrutare atipice, creative? Care sunt beneficiile ce atrag, dar și cum gestionăm un număr mare de interacțiuni într-o piață în care efortul ca recrutor este mai mare?
  • Ce proiect, program sau ce decizie din ultimul an a avut cel mai mare impact în organizație, în a asigura sentimentul de apartenență și mândrie?
  • Cum folosim tehnologia? Ce soluții folosim pentru a gestiona complexitatea? Folosiți soluții de AI în experiența angajaților? Cum? Dar dacă nu, vă pregătiți? Cum?
  • Cum arată, în contextul provocărilor din 2024, experiența de angajat manager? Am reușit să luăm presiunea despre liderii noștri în design-ul experiențelor hibride, sau implicarea lor rămâne elementul cheie?

Când brandul de angajator devine mai puternic decât brandul comercial, într-o piață în care presiunea financiară pe costuri ne cere dezvoltarea creativității și inovațiilor, BEST EMPLOYER FEST rămâne platforma de dialog a minții colective în HR.


UPDATE: Înregistrarea video integrală și prezentările speakerilor din cadrul evenimentului

Prezentarile sustinute în cadrul evenimentului sunt disponibile aici:

Andreea Vilceanu, PwC – Cum găsești și păstrezi talentele pe o piata a muncii cu resurse putine
Benoît CHERRÉ- Autenticitatea ca ideal etic în situații provocatoare. Cazul managerilor HR
Iulia Buciuman, Humanistic – Top Employer Fest
Marius Ciurariu, Provident – E despre mine
Mihaela Colesnic, colorful.hr – Cum gestionăm complexitatea modificărilor legislative din domeniul resurselor umane
Mihai Stanca, HR Up Group – Known in 60 seconds. Match-making human behavior kit

Agenda

8.30 – 9.30 Welcome Coffee și Înregistrarea participanților

—————————————————————————————————————-

9.30 – 9.50 Introducere și punere în context
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC

——————————————————————————————————————-

9.50 – 10.10 Angajații potriviți sunt tot mai greu de găsit. Cum găsești și păstrezi talentele pe o piață cu resurse limitate
Speaker: Andreea Vilceanu- Manager People & Organisation Consulting, PwC România.

Tot mai multe companii au dificultăți de a recruta și, mai ales, de a păstra oamenii cu aptitudinile potrivite. Această discrepanță dintre competențele angajaților și nevoile angajatorilor generează și o situație paradoxală: există locuri de muncă disponibile, dar și șomaj. Angajatorii pierd talente valoroase din cauza unor abordări de modă veche în materie de recrutare și dezvoltare de competențe, întrucât se concentrează prea mult pe istoric și insuficient pe aptitudini. O prezentare cu date de cercetare, concluzii cheie și oportunități specifice de intervenție cu privire la abordarea bazată pe competențe a recrutării și retenției.

————————————————————————————————————————–
10.10 – 10.30 Cum gestionăm complexitatea modificărilor legislative din domeniul resurselor umane
Speaker: Mihaela Colesnic: Tax & Legal Manager, Colorful hr

În 2023 au intrat în vigoare peste 80 de modificări legislative în domeniul resurselor umane. Te invităm să afli ce soluții folosim pentru a gestiona complexitatea, dar și care dintre modificările legislative au afectat cel mai mult procesele HR în ultima perioadă. Într-un mediu de business incert, ne dorim să vedem cum putem face astfel încât haosul să devină oportunitate, iar flexibilitatea și adaptabilitatea, valori după care să ne ghidăm.

————————————————————————————————————————

10.30 – 10.50 Studiu de caz: Ce înseamnă pentru Provident Financial România să fie unul dintre cei mai buni angajatori
Speaker: Marius Ciurariu, HR Director, Provident Financial România

———————————————————————————————————————————
10.50 – 11.10 One to one talk: Personalizarea pachetelor de beneficii și facilitățile fiscale în programele dedicate bunăstării angajaților. Tendințe și statistici
Speaker: Dan Moraru, Director Național, 7card
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC

Printre întrebările la care vom răspunde:
Starea de bine a angajaților rămâne și în acest an unul dintre subiectele de importanță majoră pentru organizații. Care sunt ultimele tendințe în preferințele angajaților în ceea ce privește starea de bine, cum se obține ea și de ce este importantă? Date statistice.
Cum se modifică pachetele de beneficii având în vedere super-personalizarea stării de bine pe care angajatorul o are acum în vedere?
Un stil de viață sănătos este o necesitate în zilele noastre. Ce acțiuni concrete pot întreprinde companiile pentru a îmbunătăți wellbeingul angajaților?
Cum pot avea grijă companiile de wellbeingul angajaților care lucrează în sistem hibrid?
Programul de wellbeing “Prima Sută” ce promite? Și cum poate ajuta companiile și angajații să beneficieze de deduceri fiscale?

——————————————————————————————————————————————–
11.10 – 11.30 Pauza de cafea
——————————————————————————————————————————————–

11.30 – 11.50 One to one talk: Evoluția și tendințele industriei de Corporate Wellbeing
Speaker: Alina Grozescu, CEO & Founder, Max Relax & Wellington
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC

Discuția se va concentra pe analiza pieței de corporate wellbeing din România, examinând tendințele actuale și schimbările anticipate. Dezbatereea va continua pe un subiect de actualitate pentru HR, legat de importanța programelor de wellbeing în atragerea și retenția angajaților

——————————————————————————————————————————————–

11.50 – 12.10 One to one talk: Cât de influențată este organizația de liderii săi?
Speaker: Vasile Alecsandru Strat, Ph. D Associate Professor, Dept. of Statistics and Econometrics, Dean of Bucharest Business School
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC

Valoarea si valorile cresc și se slefuiesc prin educație, iar ele sunt esențiale pentru liderul care va da direcția de dezvoltare a organizației sale. In acest context este important să știm cum arată un lider care transformă organizația într-o organizație de top, care sunt modele de leadership cele mai potrivite în prezent și cum definesc organizațiile momentul de cotitură care se conturează acum în a fi sau a nu fi un angajator căutat.

———————————————————————————————————————————-

12.10 – 13.10 PANEL: Individualizarea în experiența angajatului. Cât este de realistă?
Cum dezvoltăm procese de resurse umane, practici si proiecte, respectând filozofia de design: human centric în care personalizarea și individualizarea devin normă. Cât de importanta este cultura organizatională în experiența angajaților.

Speakeri:

Simona Ciora, Head of Talent and Engagement, BCR
Luminița Florea, Director People and Culture, Philip Morris România
Sonia Crainiceanu, Sr HR Manager, Wipro
Laura Iova, Director de Resurse Umane, KRUK
Andrea Petre, Learning and Development and Talent Manager, Ursus Breweries

Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC


—————————————————————————————————————————-

13.10 – 13.30 “Known in 60 seconds”: Match-making human behavior kit – Cum armonizezi personalitatea și comportamentul oamenilor din organizație pentru maximizarea performanței de grup?
Speaker Mihai Stanca CDO and Partner HR Up Group

Cercetările din domeniul psihologiei arată că, la locul de muncă, personalitatea ne influențează comportamentul în cadrul grupurilor din care facem parte, atitudinea și modul în care luăm decizii sau participăm la luarea acestora. În egală masură, trăsăturile de personalitate influențează motivația, performanța și potențialul de a dezvolta și rezolva conflicte.
Cum putem identifica rapid acele trăsături de comportament și personalitate care pot pune omul în cea mai productivă ipostază de lucru a sa și pentru a gestiona mai bine situațiile care creează dificultăți?
O demostrație interactivă de identificare a culoarelor de comunicare proprii fiecărei personalități umane, oferită de Mihai Stanca

————————————————————————————————————————-

13.30– 13.50  Autenticitatea ca ideal etic în situații provocatoare. Cazul managerilor HR
Speaker: Benoît CHERRÉ, M.Sc., Ph.D., Professor in HR and Organization Department, Business
School of University of Quebec at Montreal (UQAM)

Luarea deciziilor etice dintr-o situație dificilă are, în general, o abordare din perspectivă organizațională
iar accentul este pus pe managementul de vârf.
Este important, insa, sa privim si din perspectiva managerului de resurse umane care constant este prins
la mijloc intre constrângerile umane și cele organizaționale. In acelasi timp el trebuie sa rămâna
responsabil pentru acțiunile lui.
Importanța problemei etice și a luării deciziilor etice este că acestea sunt strâns legate de însăși esența
identității individuale. Cum pot managerii de HR sa combine managementul complex, luarea deciziilor
etice și menținerea identității?
Prezentarea se axeaza pe argumentele care arata ca Leadership-ul autentic este deosebit de relevant, în
special prin principiul responsabilității personale. Valoarea autenticității nu ar trebui să fie concepută ca un
efort de a fi în concordanță cu gândurile și acțiunile noastre din trecut.
Pentru un manager, a fi autentic înseamnă că efortul său e indreptat strict pentru a se realiza ca un
profesionist liber, angajat și responsabil față de profesia sa și față de oameni, mai degrabă decât să se
limiteze strict la un comportament standardizat.
Si trei recomandări care apar din cercetările anterioare cu manageri: inspirați-vă din creativitatea morală,
valorile umaniste și folosiți strategii care corespund realității organizaționale și umane.

——————————————————————————————————————————–
13.50 – 14.00  Concluzii si inchidere
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC

——————————————————————————————————————————–
14.00 – 15.00 Networking Lunch

 

Speakeri

<p><strong>Gabriela Batîr</strong></p>

Gabriela Batîr

Senior Manager, Departamentul de Consultanță HR, PwC România

Detalii aici

<p><strong>Simona Ciora</strong></p>

Simona Ciora

Head of Talent & Engagement, BCR

Detalii aici

<p><strong>Luminița Florea</strong></p>

Luminița Florea

Director People & Culture, Philip Morris România

Detalii aici

<p><strong>Benoît Cherré</strong></p>

Benoît Cherré

M.Sc., Ph.D., Professor in HR and Organization Department, Business School of University of Quebec at Montreal (UQAM)

Detalii aici

<p><strong>Laura Iova</strong></p>

Laura Iova

Director de Resurse Umane, KRUK

Detalii aici

<p><strong>Marius Ciurariu</strong></p>

Marius Ciurariu

HR Director, Provident

Detalii aici 

<p><strong>Sonia Crainiceanu</strong></p>

Sonia Crainiceanu

Sr HR Manager, Wipro

Detalii aici

<p><strong>Andrea Petre</strong></p>

Andrea Petre

Learning & Development, Talent Manager, Ursus
<p><strong>Dan Moraru</strong></p>

Dan Moraru

Country Lead, 7card

Detalii aici

<p><strong>Vasile Alecsandru Strat</strong></p>

Vasile Alecsandru Strat

Ph. D Associate Professor, Dept. of Statistics & Econometrics Dean of Bucharest Business School

Detalii aici

<p><strong>Mihaela Colesnic</strong></p>

Mihaela Colesnic

Tax & Legal Manager, colorful.hr

Detalii aici

<p><strong>Alina Grozescu </strong></p>

Alina Grozescu 

CEO & Founder, Max Relax & Wellington

Detalii aici

<p><strong>Mihai Stanca</strong></p>

Mihai Stanca

CDO and Partner HR Up Group

Detalii aici

<p><strong>Iulia Buciuman</strong></p>

Iulia Buciuman

Managing Partner, HUMANISTIC, Moderator

Detalii aici

Locație

Evenimentul se desfasoara in format hibrid, la hotelul Capital Plaza, Bucuresti si online.

Înregistrare

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.

Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la [email protected].

*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si revista HR Manager.

 

Participare in Person | Participare online

Partener

Partener academic

Partener de organizare:

Parteneri media