FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA VIITORULUI | Ediția a XVII-a

The Challenger Mindset for Leaders.  Is Wellbeing the new Engagement?

Eveniment Hibrid 20 Aprilie 2023, orele 9:00-14:30

Despre

În ultimii ani, din rolul de HR, am provocat liderii și întreaga organizație să gândească munca într-un alt fel.

Mentalitatea muncii hibride și schimbările din piață date de contextele globale, alături de gestionarea personală, și ea din ce în ce mai provocatoare și complexă, au pus presiune pe mușchiul autocontrolului.

Pentru unii angajați presiunea schimbărilor constante a fost gestionată ușor, printr-o mentalitate pozitivă, dar pentru unii s-a transformat într-o corvoadă și o stare generală de presiune, asemănătoare cu un tunel ce nu are încă o luminiță la capăt. Îi spunem burnout. Iar la capătul celălalt îi spunem wellbeing. Și între ele se află nuanțe ce vorbesc despre cum ne simțim și cum ne implicăm în viața noastră, nu doar în sarcinile de la job: motivația generală.

The Challenger Mindset e o invitație să provocăm liderii spre un alt pas important. Spre a-și gândi rolul în dimensiuni tridimensionale, pe mai multe paliere:

  1. Palierul viziune în timp: generare de rezultate (immediate business), stare de bine a angajaților de zi cu zi, obiective și “sprint”-uri imediate, dar totuși conectați la un scop mai mare, pentru o mai mare însemnătate a muncii.
  2. Palierul de conținut: de la a gândi strategic într-un context impredictibil, la a gândi acțiuni pentru binele echipei. Căci da, vorbim mai des ca niciodată despre siguranță psihologică, integrare a diversității și gestionarea oamenilor noi.
  3. Palierul conștiinței: cum fac ca lider astfel încât să aliniez nevoile fiecărui membru cu nevoile mele și ale organizației? Investesc mai multă empatie față de echipă, renunț oare la imaginea de ansamblu, renunț la mine ca lider? Îmi va afecta asta rezultatele? E normal oare să mă chestionez în mod constant: oameni sau rezultate? E normal să simt atât de multă presiune?

Simțim și noi, ca HR, presiunea de pe umerii liderilor, de parcă ar fi oglinda presiunii ce apasă și asupra noastră, ca urmare a așteptărilor din zona de wellbeing, ce cresc, și cresc în mod constant.

Prin Challenger  Mindest vrem să provocăm un dialog despre ce e cu adevărat important, un dialog care să ne poarte spre simplificare. O simplificare care să ne reîntoarcă la a face acele lucruri care sunt cu adevărat importante pentru noi și pentru liderii alături de care lucrăm.

Starea de bine a angajaților este și va rămâne cel mai fierbinte subiect al ultimilor ani.

Ne apropiem cu pași siguri de un leadership asumat care vorbește de confort psihologic, dar oare ce e mai eficient acum, când e nevoie să obținem rezultate cu mai puține resurse?

Oare e nevoie de o clarificare de roluri? O recontractare? Cine are responsabilitatea stării de bine? Liderul, angajatul sau HR-ul?

Care este conversația reală între starea de bine și engagement la care nu am ajuns?

Există oare un rău mai mare, de care nu suntem conștienți pentru că vorbim atât de mult despre burnout, fericire, wellbeing, deși “nu este cazul? Aș putea să cred că am o problema deși nu o am?

După trei ani în care susținem că am pus wellbeing-ul la loc de cinste, ce am constatat?

  • Am greșit devenind mai umani și mai empatici? Am făcut totuși bine?
  • Cum ne măsurăm succesul? Ce ar fi de învățat din trecut și aplicat în viitor?
  • Este oare wellbeing-ul noul engagement?
  • Cum se realizează transferul de la starea de bine la angajament și implicare? Și cum îl măsurăm?

Vă așteptăm pentru a analiza critic, practic și cât putem noi de echidistant eficiența programelor de wellbeing.

Vă așteptăm cu proiecte concrete pentru a vedea ce a funcționat dar și ce nu a funcționat în căutarea soluției pentru wellbeing.

Pentru că adevărul este că încă suntem în faze de experiementare.

Tu ce ai experimentat?

UPDATE Puteți viziona acum, în Playlist, toate prezentările individuale din cadrul acestui eveniment

UPDATE: Înregistrarea video integrală

 

AGENDA

9:00 – 9:30 Welcome Coffee and Registration
——————————————————–
9:30 – 9:45 Introducere
Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC, Moderator
———————————————————
09.45 – 10:05
Starea de bine a angajatilor, fundatia organizatiei viitorului. Flexibili, agili si digitali.
Un studiu de caz ING Romania care demonstraza in ce fel flexibilitatea organizationala obtinuta pe baza
metodologiilor Agile generaza starea de bine in randul angajatilor si abilitati noi de leadership: de la
saptamana de lucru de patru zile, la programele de wellbeing si continuous learnig.
Speaker: Mihaela Ionita, Head of Human Resources, ING
———————————————————-
10.05 – 10.25
One to one talk:
Modul în care lucrăm s-a schimbat. Cum găsim cele mai bune soluții pentru sănătatea angajaților
Sunt ani de când vorbim de burnout, work-life-balance, balance în general și explorăm orice ar putea
aduce un plus: suntem deschiși la a vorbi despre somn, parenting, hobby, relații de iubire, și tratăm
“resursa umană” ca om. Om cu probleme, om cu emoții. Nu există soluții imediate pentru adaptarea la
noua realitate, dar un lucru e sigur: este nevoie de o abordare nouă, mai empatică, mai implicată, mai
atentă la nevoile angajaților. Cum poate o companie sa se asigure de sanatatea si siguranța psihologică
a angajaților?
Speaker:
Georgiana Andrei, Director Vânzări Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC
———————————————————–
10.25 – 11.25
Panel – Starea de bine a angajaților este și va rămâne cel mai fierbinte subiect al ultimilor ani
Ne apropiem cu pași siguri de un leadership asumat care vorbește de confort psihologic, dar oare ce e
mai eficient acum, când e nevoie să obținem rezultate cu mai puține resurse?
Speakers:
Aida Chivu, HR Director, Up Romania
Angelica Barbu, Chief People & Brand Officer, CEZ Romania
Viorel Voicu, Head of Customer & Employee Experience, OTP Bank
Ramona Igreț, Prodecan interimar Bucharest Business School
Mihai Laurenţiu Gânj, Managing Director, IH Bucharest
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC
—————————————————————-
11.25 – 11.45 Pauza
—————————————————————-
11.45 – 12.05
Beneficii pentru starea de bine a angajaților – Beneficii pentru o organizație sănătoasă
Cum își pun amprenta beneficiile oferite de o companie în munca de zi cu zi a angajaților săi? Ce
înseamnă flexibilizare pentru angajatori și cum este ea implementată într-o organizație? Răspunsurile la
aceste întrebări, precum și multe alte aspecte despre beneficii, le discutăm în cadrul temei "Beneficii
pentru starea de bine a angajaților – Beneficii pentru o organizație sănătoasă"
Speaker: Aleksandra Talpos, Compensation and Benefits, Continental Romania
———————————————————————————————-
12.05 – 12.25

Bunăstare-n recrutare. Cum câștigăm candidații din primele interacțiuni.
Cum poți să-ți crești succesul campaniilor de recrutare? Cum faci „impresie bună” candidaților? Cum îți
păstrezi noii angajați pe termen lung? Bunăstarea nu se atinge doar cu bugete mari. Nici retenția. Nici
satisfacția candidaților. Uneori înseamnă acțiuni mici, dar consecvente. Unoeri înseamnă timp mai mult,
dar care se întoarce înzecit. Vino să afli cum reușește un IMM din industria IT să atragă și să rețină
talentele fără extravaganță, cultivând bunăstarea prin fiecare interacțiune care contează.
Speaker: Roxana Pîrvu, Recruitment Operations Manager, Romanian Software
———————————————————————————–
12.25 – 12.45
Confuzii perdante.
Daca tot sunteti parinti, fiti tati buni!
Prezentarea va pune accent pe dificultatile care pot aparea la nivel individual si organizational, atunci
cand rolurile, planurile, perspectivele pe care atat angajatii cat si angajatorii le abordeaza, uneori in mod
eronat sau prea exaltat, si care au costuri (nu neaparat explicite) pe care, mai devreme sau mai tarziu,
ambele parti (angajatii si angajatorii) le platesc.
Speaker: Lavinia Țânculescu-Popa, Lect. Univ. Dr. Facultatea de Psihologie (UHB), cadru didactic
asociat SNSPA, Președinte-ales (2025-2027) al Asociației de Psihologie Industrială și Organizațională
(APIO) și Președinte în exercițiu al Societății Române de Analiză Jungiană (SRAJ)
———————————————————————————–
12.45 – 13.40
PANEL – Tendinte si solutii in wellbeing
Simțim presiunea ce apasă și asupra noastră ca leaderi ca urmare a așteptărilor din zona de wellbeing,
ce cresc, și cresc în mod constant. Vrem să provocăm un dialog despre ce e cu adevărat important, un
dialog care să ne poarte spre simplificare. O simplificare care să ne reîntoarcă la a face acele lucruri care
sunt cu adevărat importante pentru noi și pentru liderii alături de care lucrăm.
Speakers:
Alecsandra Ioniță, Wellbeing Specialist, Fondator Wellbeing.ro
Mihaela Topor, Senior Workplace Consultant | Office, CBRE Romania
Mihaela Berechet, Head of HR, MassMutual Romania
Andreea Fasui, Head of People, Softelligence
Laura Predoi, HR Director, Thales
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC
———————————————————————————————
13.40 – 13.45
Concluzii si inchiderea evenimentului
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC
——————————————————————————-
13.45 – 14.30 Networking Lunch
————————————————————————-

Speakeri

<p><strong>Aleksandra Talpos</strong></p>

Aleksandra Talpos

Compensation and Benefits, Continental Romania

Detalii aici

<p><strong>Angelica Barbu</strong></p>

Angelica Barbu

Chief People & Brand Officer, CEZ Romania

Detalii aici

<p><strong>Aida Chivu </strong></p>

Aida Chivu 

HR Director, Up România

Detalii aici

<p><strong>Mihaela Topor</strong></p>

Mihaela Topor

Senior Workplace Consultant | Office, CBRE Romania

Detalii aici

<p><strong>Mihaela Ioniță</strong></p>

Mihaela Ioniță

Head of Human Resources, ING
<p><strong>Viorel Voicu</strong></p>

Viorel Voicu

Head of Customer & Employee Experience, OTP Bank

Detalii aici

<p><strong>Ramona Igreț</strong></p>

Ramona Igreț

Prodecan interimar Bucharest Business School

Detalii aici

<p><strong>Lavinia Țânculescu-Popa</strong></p>

Lavinia Țânculescu-Popa

Lect. Univ. Dr. UHB și SNSPA, Vice-Președinte APIO

Detalii aici

<p><strong>Alecsandra Ioniță</strong></p>

Alecsandra Ioniță

Fondator Wellbeing.ro

Detalii aici

<p><strong>Georgiana Andrei </strong></p>

Georgiana Andrei

Director Vânzări Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA

Detalii aici

<p><strong>Roxana Pîrvu </strong></p>

Roxana Pîrvu

Recruitment Operations Manager, Romanian Software

Detalii aici

<p><strong>Andreea Fasui</strong></p>

Andreea Fasui

Head of People, Softelligence

Detalii aici

<p><strong>Mihaela Berechet</strong></p>

Mihaela Berechet

Head of HR, MassMutual Romania

Detalii aici

<p><b>Mihai Laurențiu Gânj</b></p>

Mihai Laurențiu Gânj

Managing Director, IH Bucharest

Detalii aici

<p><strong>Laura Predoi</strong></p>

Laura Predoi

HR Director, Thales

Detalii aici

<p><strong>Iulia Buciuman</strong></p>

Iulia Buciuman

Managing Partner, HUMANISTIC, Moderator

Detalii aici

Înregistrare

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.

Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la [email protected].

*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si revista HR Manager.

 

Participare in Person | Participare online

Eveniment organizat de:

Cu sprijinul

Parteneri

Partener academic

Partener de organizare

Parteneri media