
Ce comunici când nu poți să confirmi sau să negi, iar tăcerea nu e o opțiune
Companiile ajung, uneori, într-un moment în care confirmarea sau negarea unei informații ar genera consecințe (…)
Companiile ajung, uneori, într-un moment în care confirmarea sau negarea unei informații ar genera consecințe (…)
REDPORT, unul dintre liderii dezvoltării imobiliare din România, anunță o nouă etapă de consolidare a echipei de (…)
Contentul B2B riscă, adesea, să sune rece și tehnic. Publicul țintă e format din profesioniști, dar aceștia rămân (…)
Alegerea unui sediu de birouri nu mai depinde doar de metri pătrați și costuri, ci și de atmosfera și facilitățile (…)
În România, accesul echitabil la educație, cultură și piața muncii rămâne un obiectiv dificil de atins. (…)
Intrarea pe piața muncii reprezintă o etapă importantă în viața fiecărui tânăr, iar entuziasmul, energia și dorința (…)
Meseria de pilot rămâne una dintre cele mai râvnite profesii din Europa, îmbină pasiunea pentru aviație cu un nivel (…)
Un comunicat tipic începe cu formule seci: „Compania X anunță…”. Jurnaliștii citesc zeci de texte similare zilnic. (…)
România continuă să se confrunte cu provocări în domeniul ocupării forței de muncă, iar cele mai recente date (…)