Angajări în outsourcing. 200 de noi locuri de muncă scoase pe piață
„Alegerea candidatului ideal este destul de grea, din sutele de CV-uri primite alegem candidații pe care îi invităm la un interviu în cadrul căruia testăm nivelul de cunoaștere al limbii pentru care aplică. Din experiența noastră, am constat că tinerii din România sunt foarte bine pregătiți din acest punct de vedere. După selectarea candidaților, aceștia intră într-un proces de training în care vor învăța cum se desfășoară activitățile din cadrul companiei”, declară Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.
Cei care sunt acceptați participă la sesiuni intensive de pregătire și training, iar peste 90% dintre managerii din companie au avansat de pe poziții de entry-level. Aproximativ 95% dintre ei sunt absolvenți sau studenți ai unor instituții de învățământ superior. Aceștia interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Spania, Marea Britanie și alte țări europene, precum și din Statele Unite și Canada.
Compania oferă servicii de outsourcing în 22 limbi străine, dintre care engleza, franceza, maghiara, spaniola, germana sau limbile nordice. În prezent firma numără peste 3.300 de angajați, în cele șase centre din țară, la București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc și Galați. Principalele servicii oferite sunt Customer Care, Suport Tehnic, Help Desk, Telesales și alte servicii externalizate pentru companii care activează în domeniul telecomunicațiilor, IT, bănci, asigurări și retail.
Salariile variază în funcție de limba pentru care se aplică și de abilitățile suplimentare necesare (de negociere, abilități tehnice, cunoștințe în domeniul financiar etc.) începând de la valoarea salariului mediu brut și putând ajunge până la 1.500 de euro.