Conferința de marketing dedicată companiilor de IT ajunge la București
Conferința va avea loc sub motto-ul “Sit Down with the Professionals”, deoarece evenimentul va fi echivalentul unei “cafenele a profesioniștilor”: locul în care marketerii și HR-ii interacționează direct cu experții din domeniu și le află tehnicile și trucurile folosite în campaniile dezvoltate.
“În rândul marketerilor și specialiștilor HR din companiile de IT există o sete de cunoaștere insațiabilă, pe care noi, prin MK4IT, vrem să o stingem, cel puțin pe moment. E imposibil să o potolim de tot, domeniul și piața sunt extrem de dinamice, mereu în schimbare, așa că trebuie să o răcorim mereu cu informații noi, cât mai utile. Asta ne și propunem, să oferim constant informații relevante, de la profesioniști, care să ajute participanții să fie cât mai buni la ce fac”, a precizat Victor Gavronschi, CEO-ul agenției de marketing Loopaa, organizatorul evenimentului.
Agenda conferinței
Agenda conferinței va include două paneluri, unul pe Employer Branding și altul pe Product Marketing, un keynote speech internațional, dar și o serie de workshopuri practice, împărțite pe cele două teme abordate.
Fiecare subiect va fi acoperit de o listă de speakeri cu experiență, a căror reputație pe piață a fost puternic consolidată de rezultatele obținute. Panelul de Employer Branding va aduce pe aceeași scenă reprezentanți de top de la principalele platforme online de recrutări: Laura Gregg – Linkedin, Laura Chiculiță – eJobs, Andreea Iancu Danciu – BestJobs, Dragoș Gheban – Hipo.ro, Andreia Pătroiu – TalentBrowse, cât și specialiști din companii de IT și agenții, precum Sorina Bradea – RoMarketing, Andreea Nicolescu – Temenos și Victor Gavronschi – Loopaa.
Cel de-al doilea panel, cel de Product Marketing, îi va aduce în față pe Tudor Galoș – Tudor Galoș Consulting, Anca Elisabeta Moraru – Google, Ioana Mârzac – Samsung, Anca Bundaru – Bitdefender, Bogdan Iordache – MVP Academy / How to Web, Răzvan Ziemba – Profit Consulting și pe George Lemnaru – Green Horse Gaming. Aceștia vor acoperi subiectul din perspectiva unor companii multinaționale, dar și a startup-urilor sau a companiilor de gaming.
În partea de workshop-uri, speakerii vor prezenta studii de caz și vor face exerciții practice cu scopul de a aprofunda anumite subiecte importante din cele două teme ale conferinței.