Cresc bugetele de training. Companiile vor competenţe noi pentru angajaţi
'Industria trainingului a crescut cu aproximativ 30% (în 2016 – n. red), că urmare a faptului că majoritatea companiilor îşi doresc să echipeze angajaţii cu noi competenţe care să le permită achiziţia de noi performanţe", a explicat şeful CBC România, Petre Nicolae.
Iar odată cu achiziţia de noi competenţe, au apărut şi noi tendinţe pe piaţa de training din România, respectiv cerinţe concrete cu privire la modul de implementare a competenţelor acumulate în cadrul programelor de training. "Cu alte cuvinte, 90% din companiile (din piaţa de training – n. red) din România vor trebui să facă faţă unei abordări noi şi anume, programe licenţiate şi metodologii concrete în implementarea conceptelor, livrate în programele de training. Un lucru îmbucurător pentru piața de training este acela că majoritatea angajatorilor au conştientizat nevoia de a investi în angajaţi şi atunci, au alocate bugete de training mai mari şi mai consistente", a menţionat Nicolae.
Citește mai multe pe WALL-STREET.RO.