Cum a reuşit această companie din România să scadă rata de refuzare a joburilor pentru vorbitorii de limbi străine
Accenture, compania americană de servicii digitale şi tehnologice, prezentă şi în România, recrutează anual 1.000 de persoane, dintre care 700 sunt vorbitori de limbi străine, iar pentru acoperirea poziţiilor destinate vorbitorilor de limbi mai puţin vorbite de români, precum limba germană, întâmpina dificultăţi. Iată ce strategie a aplicat angajatorul.
Irina Minzala, country recruiting lead în cadrul Accenture, arată, citând datele ABSL, că "lupta" pentru specialişti este cu atât mai acerbă cu cât numărul de posturi disponibile în domeniul serviciilor a crescut cu 33% în ultimii trei ani.
"De exemplu, avem de recrutat la 10-15 vorbitori de germană pe luna, ceea ce este un lucru foarte dificil. Mai exact, pe acest segment aveam o rată de refuzare a ofertelor de 30-40%, foarte mare, cumva «fabrica mergea, dar nu producea», şi ne-am dat seama că trebuie să facem ceva", a precizat Minzala.
Citeşte tot articolul pe Wall-Street.ro.