Cum pot firmele să ajute copiii angajaților în alegerea carierei. Noul pachet de servicii lansat de Youni
Compania edtech Youni lansează Youni Benefits, un pachet de servicii destinat să îmbunătățească oportunitățile educaționale pentru copiii angajaților din companii active în orice domeniu. Această inițiativă ajută la creșterea loialității angajaților și a retenției acestora în cadrul organizațiilor, spun reprezentanții Youni.
Companiile vor putea să le ofere copiilor angajaților acces la consiliere educațională personalizată, programe de descoperire vocațională, meditații la matematică și sprijin pentru admiterea la universitate. Angajații companiilor pot identifica care e cea mai potrivită carieră pentru copiii lor și cum îi pot pregăti dacă vor să îi îndrume studieze la universități din afara țării.
Spre exemplu, programele de meditații avansate la matematică oferă sprijin elevilor din clasele 4-12, asigurându-le o bază solidă la această materie. Platforma Youni pentru SAT Preparation asigură pregătirea pentru examenul SAT necesar la admiterea la studii superioare în SUA, arată reprezentanții companiei, într-un comunicat de presă.
„La Youni, credem că investiția în educație este o investiție în viitor. Prin noile noastre programe susținem tinerii și, în același timp, consolidăm legătura dintre angajatori și angajați, contribuind astfel la o cultură a sprijinului și succesului comun”, declară Andrei Nicolae, fondator și CEO Youni (foto).
Inițiativa Youni oferă multiple beneficii pentru companii. Sprijinirea copiilor angajaților prin activități vocaționale și servicii de mentorat poate contribui la atragerea de talente de top, consolidând astfel reputația organizației.
Prin intermediul asociației Youni4Youth, companiile au, de asemenea, și oportunitatea de a sponsoriza burse educaționale ale copiilor înscriși în programele educaționale. Contribuțiile la programele Youni sunt deductibile fiscal, oferind companiilor o soluție eficientă pentru a susține educația.
Astfel, Youni propune mai multe modele de colaborare, inclusiv sponsorizări directe, deduceri salariale pentru angajați și planuri de co-plată.
“Prin această inițiativă, Youni răspunde unei preocupări majore a părinților: echilibrul dintre viața profesională solicitantă și nevoile educaționale ale copiilor. Angajații se simt susținuți, având certitudinea că organizația lor investește în viitorul copiilor lor. Această abordare duce la o implicare crescută, la satisfacție sporită și la o retenție mai mare a angajaților”, a adăugat Andrei Nicolae.
Youni este o companie 100% românească, fondată în 2017 de antreprenorul Andrei Nicolae. Peste 14.000 de elevi și studenți au beneficiat până acum de serviciile companiei. În 2020, compania a primit o rundă de investiții totală în valoare de 150.000 de euro de la EGV, Simple Capital și de la angel investors, urmată de o a doua rundă în valoare de 550.000 de euro. Fondatorul companiei, Andrei Nicolae, susține că își propune ca, prin intermediul Youni, în următorii 5 ani să ajute 1 milion de elevi să ajungă la universitatea potrivită.
Foto: Youni
CITEȘTE ȘI: Studiu: O treime din apelurile necunoscute au fost fraude sau spam. Câți consumatori au pierdut bani