MedLife se extinde în Cluj-Napoca prin achiziția grupului MEDSTAR

MedLife, unul dintre liderii serviciilor medicale private din România, a cumpărat grupul de clinici MEDSTAR din Cluj-Napoca. Tranzacția întărește prezența rețelei Sfânta Maria în regiunea Transilvaniei.
MEDSTAR – furnizor local cu tradiție
Fondat în 2004, MEDSTAR include patru clinici, un laborator, un centru de imagistică ușoară și două baze de recuperare. Toate funcționează exclusiv în Cluj-Napoca. Grupul oferă servicii medicale ambulatorii și paraclinice. Portofoliul acoperă peste 30 de specialități. Peste 200 de medici și specialiști activează în rețea. Serviciile includ consultații de specialitate, analize, radiologie, mamografii, investigații DEXA, medicină muncii și recuperare medicală. Clinica oferă și servicii pentru siguranța circulației, dermatologie și estetică medicală. În 2024, MEDSTAR a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 32 milioane RON.
Rețeaua Sfânta Maria ajunge în 16 județe
După preluarea MEDSTAR, rețeaua Sfânta Maria devine activă în 16 județe, inclusiv Cluj. Brandul se adresează în special pacienților cu servicii decontate prin CAS. Sfânta Maria ocupă un loc fruntaș în București la numărul de medici de familie și specialiști în contract cu CNAS. La nivel național, se află în top 3.
Structură de conducere menținută
MedLife a preluat 100% din acțiunile MEDSTAR SRL. Echipa de conducere rămâne neschimbată. Ovidiu Piros se alătură în calitate de Director General. Rețeaua Sfânta Maria include peste 60 de unități medicale. Dezvoltarea s-a realizat prin achiziții și investiții directe. Din rețea fac parte operatori precum Diamed, Anima, Life Med, Medica Sibiu, Matei Basarab și Union Medical Cluj.
Medicina accesibilă pentru toți pacienții
„Continuăm extinderea brandului Sfânta Maria, care devine un reper în medicina accesibilă și integrată la nivel național. Prezența noastră consolidată în Cluj reflectă angajamentul față de pacienți și față de dezvoltarea unor servicii medicale moderne, în parteneriat cu echipe locale deja bine înrădăcinate în comunitate. Aș aminti aici echipele de la Spitalul Humanitas, Clinica Badea și Clinica Union, parte a rețelei Sfânta Maria – și lista poate continua. În plus, urmează să ne consolidăm prezența în rândul companiilor din Cluj printr-o ofertă extrem de competitivă și unică la nivelul pieței locale,” a declarat Dorin Preda, Deputy CEO MedLife Group.
O rețea cu acoperire tot mai largă
Brandul Sfânta Maria este prezent pe piață de șase ani. Rețeaua s-a impus ca un furnizor de referință pentru servicii medicale decontate prin CNAS. Dispune de una dintre cele mai mari rețele de medici de familie și specialiști în contract cu CNAS.
Extindere rapidă, cu focus pe pacient
„Misiunea rețelei Sfânta Maria este de a oferi îngrijire medicală accesibilă, de calitate, rapidă și centrată pe pacient. Suntem deja prezenți în orașe importante precum București, Cluj, Iași, Timișoara, Constanța, Galați, Craiova, Sibiu sau Bacău și ne propunem ca, în cel mai scurt timp, să extindem această rețea la nivelul întregii țări, pentru a aduce medicina aproape de cât mai mulți români,” a declarat Corina Neagu, președinte Consiliu de Administrație, rețeaua Sfânta Maria.
Parteneriate locale, impact real în comunitate
„Această achiziție reconfirmă direcția noastră strategică de a construi, în cadrul brandului Sfânta Maria, o rețea de sănătate modernă, cu rădăcini puternice în comunitățile locale. Ne bucurăm să integrăm în rețea echipa MEDSTAR, un partener cu tradiție, reputație și impact real în viața medicală a orașului Cluj”, afirmă Ovidiu Piros, Director Operațional rețeaua Sfânta Maria și noul CEO al grupului MEDSTAR.
Angajament pentru calitate și empatie
MedLife își reconfirmă direcția strategică. Compania își propune să dezvolte o rețea extinsă, performantă și centrată pe pacient. Brandul Sfânta Maria va continua extinderea în toată țara. Obiectivul principal rămâne accesul rapid, corect și empatic la servicii medicale de calitate.
Ne puteți urmări și pe Canalul WhatsApp – Revista CARIERE
CITEȘTE ȘI: MedLife raportează o creștere de 20% a cifrei de afaceri