O companie petrolieră face recrutări printr-o aplicaţie în Facebook Messenger
„Robotul” virtual care îi ajută pe utilizatori să obţină informaţii detaliate despre GROWWW, programul de recrutare al companiei MOL, a fost recent lansat. Reprezentanții companiei afirmă că au apelat la această metodă pentru a interacţiona cu tinerii pe o platformă care le este foarte familiară, Facebook Messenger. Scopul programului este de a recruta cei mai buni absolvenţi şi tineri profesionişti din diverse domenii.
În condiţiile în care Facebook Messenger este principala platformă de comunicare a acestor tineri, utilizarea unui chatbot pentru recrutare ajută compania să se poate adresa exact grupului-ţintă pe care îl are în vedere. Statisticile arată că peste 1,86 miliarde de persoane intră pe Facebook cel puţin o dată pe lună şi peste 900 de milioane de oameni din toată lumea folosesc lunar Messenger.
Chatbot este un instrument nou, un robot căruia cei interesaţi îi pot transmite mesaje şi de la care primesc răspunsuri. Bot-urile sunt practic un amestec de inteligenţă artificială şi interacţiune umană. Cum puteţi începe o discuţie cu chatbot-ul GROWWW? Deschideţi aplicaţia de Messenger, căutaţi “Growww” şi începeţi conversaţia tastând „Hi!”