Trendyol și easySales deschid noi oportunități de export pentru afacerile românești

easySales anunță că a integrat cu succes platforma Trendyol în serviciile sale de automatizare. Acest lucru permite magazinelor online să își listeze automat produsele pe platforma de tip marketplace în România, Cehia, Slovacia și Grecia. Această colaborare sprijină creșterea comercianților români, ajutându-i să-și dezvolte afacerea mai ușor, atât pe piața locală, cât și în regiune.
„Am lucrat timp de trei luni la această integrare complexă, timp în care colegii noștri și echipa tehnică a Trendyol au colaborat strâns pentru a asigura un serviciu complet, stabil și conform cu standardele Trendyol. Generăm, astfel, noi oportunități de scalare pentru comercianții care accesează noile piețe în care Trendyol este prezent”, declară Ciprian Cazacu, CEO și cofondator easySales.
Prin noua integrare, comercianții din platforma easySales își pot lista automat produsele pe Trendyol. De asemenea, pot vizualiza în timp real evoluția comenzilor, centralizat, direct în contul easySales.
Priorități Trendyol
“Listarea și integrarea comercianților și brandurilor locale este o prioritate cheie pentru Trendyol. Ne propunem să oferim o experiență de integrare cât mai simplă și eficientă, astfel încât partenerii noștri să își poată lista produsele rapid și să înceapă să vândă imediat pe platforma noastră. Obiectivul nostru este să devenim unul dintre cele mai importante canale de vânzare pentru afacerile locale. Parteneriate precum cel cu easySales joacă un rol esențial în acest demers. Datorită prezenței noastre în continuă creștere în regiunea Europei Centrale și de Est, putem sprijini comercianții locali nu doar în atragerea de noi clienți pe piețele locale, ci și în extinderea internațională a operațiunilor lor”, a declarat Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.
CITEȘTE ȘI: UE schimbă foaia: Noi reguli pentru platformele de E-commerce
Integrarea Trendyol în serviciile easySales a fost adoptată deja de peste 100 de magazine online. Până în prezent, acestea au procesat deja mai mult de 34.500 de comenzi.
Noul canal de distribuție este integrat complet în ecosistemul easySales. O funcționalitate personalizată, implementată special pentru Trendyol, constă în generarea automată a unui voucher de retur. Astfel, la expedierea unei comenzi, clientul primește alături de colet și un voucher de retur. Acesta este generat automat și imprimat alături de AWB-ul clasic (avizul de expediție). Procesul este esențial și simplifică procesarea eventualelor retururi în cadrul platformei.
În plus, integrarea asigură flexibilitate și în generarea AWB-urilor. Acestea pot fi emise fie de către Trendyol, fie direct de către comerciant, în funcție de propriile nevoi și preferințe.
Foto: ID 341496456 © Ahmadrizal7373 | Dreamstime.com