Vrea să cucerească rafturile magazinelor din Asia şi Australia cu un sortiment de apă românesc
„Sunt un proaspăt membru al Ligii Marketerilor cu vârsta de 30 de ani”. Astfel se defineşte Catrinel Bora, care ocupă în prezent poziţia de internaţional brand manager al AQUA Carpatica.
„Făcând parte din generaţia Millenials – o generaţie ce este în plin proces de reconfigurare radicală a comportamentului de consum indiferent de industrie – venim din spate cu multă determinare şi dorinţa de a oferi o abordare diferită la nivel de strategii de comunicare. Crescând într-un mediu foarte dinamic cu un set de priorităţi şi aşteptări diferite de cele ale generaţiei precedente, avem în sânge un spirit de competiţie ridicat ce completează ingeniozitatea şi intuiţia… coordonate ce ne descriu extrem de activi fie că vorbim de mediul local sau internaţional”, spune Catrinel Bora.
Primul său contact cu zona de brand management a fost în industria de beauty, în cadrul unuia dintre cei mai mari distribuitori locali de parfumerie selectivă şi make-up. A intrat pe o poziţie de junior brand manager pentru brandul de make-up Bourjois, care făcea parte la vremea respectivă din grupul Chanel.
Citește mai multe pe WALL-STREET.RO.