Google vs Facebook: Faza pe mesagerii
Aplicația Google va putea să facă tot ceea ce poate face și motorul de căutare omonim, oferind răspunsuri atunci când poate și să furnizeze linkuri atunci când nu poate oferi răspunsurile căutate. Utilizatorul va putea cere aplicației informații despre starea vremii sau despre restaurantele aflate într-o anumită zonă.
Cei de la Google încearcă prin această aplicație să nu piardă teren în domeniul aplicațiilor de mesagerie în fața competitorului Facebook și pentru că serviciul lor 'Hangouts' nu a reușit să genereze succesul așteptat.
Astfel, noul serviciu de mesagerie va concura direct cu Facebook M, serviciu pe care cei de la Facebook îl testează intens pentru a funcționa în cadrul Messenger. Facebook M caută automat online răspunsuri la întrebările lansate de utilizatori în cadrul serviciului de mesagerie, însă în cazul unor sarcini mai complexe un asistent uman va prelua solicitarea utilizatorului.
Cei de la Google trebuie să vină cu o versiune de aplicație îndeajuns de interesantă astfel încât să mențină utilizatorii săi conectați, dar și să-i facă pe aceștia să poată comunica și cu prietenii lor, mai ales că domeniul digital este principalul arie de expertiză a companiei, notează The Wall Street Journal.