Innovation Labs 2018. Carrefour susține tinerii pasionați de tehnologie, pentru al 3-lea an consecutiv
Printre proiectele câștigătoare ale Hackathonului de la București, pentru zona de Retail, se regăsesc :
Proiectul CrowdLens care oferă posibilitatea de monitorizare a comportamentului clienților în centrele comerciale, ajutând managerii să înțeleagă și să rafineze experiențele vizitatorilor;
Proiectul Tummy care propune o aplicație de combatere a risipei alimentare.
„Programul Innovation Labs se aliniază strategiei de dezvoltare și digitalizare a Carrefour, iar cele 2 zile petrecute alături de cele 40 de echipe înscrise la Hackathon-ul din București ne-au oferit posibilitatea să identificăm soluții creative pentru cât mai multe direcții de dezvoltare, de la îmbunătățirea experienței clienților noștri, până la simplificarea proceselor operaționale”, a declarat Gabriela Câmpean, mentor Carrefour în cadrul programului Innovation Labs.
Structura proiectului
Ediția de anul acesta este structurată în 3 etape: Hackathon, Boost Day și Demo Day.
Hackathonul, organizat la Biblioteca Centrală a Universității Politehnica din București, a reunit peste 200 de tineri creativi și ambițioși. Timp de 24 de ore, echipele și-au conturat ideile, le-au susținut în fața juriului din care a făcut parte și Carrefour România, și au obținut feedback de la mentori din ecosistemul inovării digitale. Cele mai bune echipe vor continua să își dezvolte produsele în cadrul programului de mentorat din martie până în mai, prin întâlniri săptămânale cu specialiști din industria ICT și business. Împreună cu mentorii, tinerii își vor consolida și testa prototipul inițial pentru a obține un produs funcțional și atractiv.
Echipele vor prezenta prototipurile pe 21 mai la Demo Day, etapa finală a proiectului, în fața juriului, potențialilor investitori, partenerilor și mass media și vor avea șansa de a câștiga atenția unor finanțatori, parteneri și noi utilizatori.