Recosmetizarea Avon – 100 mil. euro
Producatorul american de cosmetice Avon a anuntat ca va disponibiliza 2.400 de angajati in ultima etapa a planului de revigorare a firmei, care va costa peste 100 de milioane de euro in urmatorii patru ani. Miscarea vine ca urmare a eforturilor CEO-ului, Andrea Jung, de a recastiga farmecul care a facut din Avon un competitor foarte important pe piata mondiala a produselor cosmetice. Actionariatul Avon s-a triplat din anul 1999 - cand Jung a fost numita CEO - si pana in 2004. Ulterior, situatia actiunilor Avon a fost nesatisfacatoare, lucru determinat atat de concurenta acerba a celor de la Procter & Gamble, cat si de o rata scazuta a cresterii industriei producatoare de cosmetice. Avon comercializeaza produse in peste 135 de tari, avand vanzari anuale la nivel mondial de circa 3,5 miliarde de euro. Procesul de revitalizare a companiei inglobeaza o parte importanta a lantulului de filiale din lume si are in vedere actiuni precum restructurarea afacerilor de vanzari directe din Europa sau readaptarea anumitor operatiuni de productie si distributie in Europa de vest si in America Latina.
a:2:{s:4:”link”;s:24:”http://www.money.cnn.com”;s:5:”title”;s:35:”Recosmetizarea Avon – 100 mil. euro”;}