Trei studenţi români vor să aducă inteligenţa artificială în industria cosmetică pentru bărbaţi
Echipa formată din cei trei, intitulată Digistorm, este una dintre cele 6 care au fost selectate în etapa regională pe Europa de Sud Est, dintr-un total de 11 ţări participante, pentru a-şi prezenta ideea inovatoare în faţaunui juriu internaţional.
În acest an, concurenţii au avut ca temă să revoluţioneze ritualul de îngrijire al bărbaţilor, dezvoltând o soluţie potrivită brandului L'Oréal Paris Men Expert.
Martina, Vlad şi Sergiu au creat-o pe “Lori”, o aplicaţie care are rolul unui asistent personal de îngrijire şi ajută consumatorii bărbaţi să aleagă cele mai potrivite produse în funcţie de nevoile lor specifice.
“Participarea la Brandstorm a fost o adevărată provocare, dar şi o ocazie să intrăm în contact cu o mulţime de oameni interesanţi şi de idei inovatoare. Sperăm ca ideea noastră să convingă juriul internaţional şi să avem ocazia chiar să o implementăm”, au declarat membrii echipei Digistorm.
Ei recomandă tuturor studenţilor să se înscrie la Brandstorm şi au şi câteva sfaturi pentru viitorii participanţi: “Să se asigure încă de la început că au ideile şi strategia cât mai clare în minte, să facă o cercetare cât mai amănunţită şi să nu uite să se simtă bine.”
Finala Internaţională de la Paris va avea avea loc în data de 15 iunie 2017 şi va fi organizată sub forma unui târg de inovaţie, unde finaliştii vor deveni expozanţi.
Premiile pentru care studenţii din întreaga lume vor concura sunt de câte 10.000 euro pentru competiţia de brand şi cea tehnică şi 5000 euro premiul CSR, pentru cea mai sustenabilă idee.â
De asemenea, echipa câştigătoare are şansa să îşi vadă ideea implementată de către companie.