Carrefour Colosseum, din 18 octombrie
Cel de-al 8-lea hipermarket Carrefour din capitală, cu o suprafaţă de vânzare de aproximativ 8.400 m2 va răspunde nevoilor bucureştenilor din nordul capitalei şi se va prezenta clienţilor într-un spaţiu modern şi respectând în totalitate aceeaşi strategie de a oferi cele mai mici preţuri zilnic.
Până la finele anului, Carrefour va mai deschide încă 2 hipermarketuri la Botoşani şi Deva şi încă 8 supermarketuri.
Noul hypermarket Carrefour se situează în parcul de retail Colosseum, a cărui suprafaţă totală este de peste 53.000 m2. Pe lângă acesta, proiectul Colosseum va include şi unul dintre cele mai grandioase mall-uri europene, cu o suprafaţă de aproximativ 137.000 m2 şi peste 480 de magazine. Mall-ul va include o zonă de food court lucrată în marmură, 12 săli de cinema, 20 de piste de bowling, restaurante şi trei bulevarde comerciale: Via Milano, care va oferi mărcile cele mai populare, Corso Capri, care va satisface nevoile adolescenţilor şi tinerilor preocupaţi de modă, şi Bulevardul Bellini, o destinaţie de lux dedicată mărcilor exclusiviste.
Colosseum este amplasat pe un teren de 60 ha din NV-ul Capitalei, mărginit de Şoseaua Chitila, la numai 6 km faţă de Piaţa Victoriei şi 0,5 km de Şoseaua de Centură.
Construcţia mall-ului propriu-zis, care la rândul său va fi livrat în mai multe etape, va începe în toamna lui 2012, iar finalizarea este prevăzută pentru 2016. Investiţia totală în proiectul Colosseum este de 350 de milioane de euro.