Despre familie, natură, cărămidă roșie și farmecul stilului industrial: “Fabrica de verde” din Micul Paris
Și anume, dacă ați trecut pe bulevardul Barbu Barbu Văcărescu, ca bucureșteni și nu numai, poate că ați observant un “ansamblu de clădiri” cu un stil arhitectural interesant, care datează din interbelic.
În primul rând este vorba despre fațada clădirii Caro, cea originală, ridicată în anul 1930. În perioada comunistă, pe locul Hotelului Caro funcționa o fabrică de glucoză, care de altfel a dat și numele străzii din apropiere. Hotel Caro Club este o afacere de familie, cu timpul fiind creat aici un domeniu unic, care îmbină istoria locală și atitudinea inovatoare. Un spațiu în care legenda urbană se împletește perfect cu designul contemporan.
Găsește culoarul secret
Mai precis, domeniul Caro a devenit o…fabrică de verde – un peisaj desfășurat pe cinci hectare, un producător neobosit de aer proaspăt, care găzduiește nenumărate activități. Spre exemplu, urmând un traseu cu accente de cercetaș modernist, unele dintre coordonate ar fi următoarele: deschide o carte și gustă un smoothie "La Hamace”, apoi îndreaptă-te spre „La Vitrine” și găsește culoarul secret care te duce „La Catarge” – terasa pe care te surprinde soarele, pe urmă poți trece pe lângă lacul ce te ademenește cu selfie-uri și poți ajunge la Dumbrava Minunată, unde poți medita pe fundalul ciripitului de păsări!
Revenind “pe pământ”, adică referindu-ne strict la clădirea hotelului și clădirile adiacente, cărămida roșie, accentele metalice, culorile calde și texturile vibrante, toate acestea sunt mărturii ale diverselor etape din viața palpitantă a domeniului. Centrul de Conferințe Caro, cele 10 săli de evenimente cu facilități ultramoderne, un Grand Ballroom, care poate fi împărțit în 4 spații distincte, sălile de conferință mici sau mari (ca fapt divers, toate sălile Caro sunt numite după scriitori români celebri), întâlniri de board, training-uri, programe de educație managerială, evenimente de leadership, teambuilding-uri și așa mai departe, toate acestea constituie, pe lângă ingredientele de decor, stil, ori viziune, componentele unei zone care, pe lângă faptul că e verde este și implicată în fenomenul corporate. Și dacă tot am pronunțat cuvântul “corporate”, se anunță și începutul unei serii de evenimente „Dacă e joi, e Caro!”, care includ viziunea five o'clock-ului, cu cea a cocktailului newyorkez de afaceri.
La modul general vorbind, memoria trebuie păstrată, desigur, și reintegrată în viața orașului. Sub o formă sau alta, de la confortabil, la spectaculos, între vechi și nou, oricând putem descoperi în București și alte zone, locuri, clădiri cu toate detaliile care au supraviețuit ca să spună povestea.