Luna voluntariatului implică și mai mult oamenii din companii
Programul a cumulat peste 2.300 de ore de implicare socială – dintre care mai mult de jumătate au fost realizate de angajaţii companiei – fiind orientat în special către susţinerea tinerilor şi copiilor instituţionalizaţi sau cu deficienţe.
Voluntarii au participat la acţiuni în beneficiul a nu mai puţin de 11 comunităţi, susţinând proiecte pentru dezvoltarea abilităţilor şi competenţelor a sute de tineri. În plus, angajaţii companiei s-au implicat activ în renovarea unor centre educaţionale, amenajarea de locuri de joacă pentru copii, în acţiuni de ecologizare sau de amenajare a spaţiului verde, activităţi educativ-recreative pentru copiii hipoacuzici sau cu autism, precum şi în competiţii sportive organizate în scop caritabil.
Angajaţii Orange, mentori pentru elevii de liceu
Printre activităţile organizate cu prilejul Lunii Voluntariatului se numără şi sesiunea de mentorat dedicată elevilor de liceu. Timp de o zi, 25 de tineri din licee de top din Bucureşti şi Cluj-Napoca au avut oportunitatea de a vedea ce înseamnă o zi de lucru la Orange şi de a interacţiona cu profesionişti din domenii precum HR, comunicare, marketing, management, financiar, vânzari, IT, tehnic, management de proiect, strategie de afaceri, training sau relaţii clienţi. Astfel, angajaţii Orange au împărtaşit din experienţa lor profesională tinerilor participanţi, printre mentori aflându-se și Jean-François Fallacher, CEO Orange România.
„Prin programul de mentorat pentru o zi ne-am propus să oferim elevilor o perspectivă practică asupra domeniului în care îşi doresc să se dezvolte. Acest gen de interacţiune poate reprezenta o experienţă valoroasă legată de alegerile profesionale pe care tinerii le au de făcut” a declarat Veronica Dogaru, Corporate Communications Manager la Orange.
De mai bine de 11 ani, Orange susţine constant cauze sociale, cultural-educative sau de mediu, prin toate cele 4 direcţii strategice ale programului său de responsabilitate socială. Implicarea în comunitate prin acţiuni de voluntariat reprezintă una dintre modalităţile prin care Orange reuşeşte să creeze impact pozitiv în comunitate, compania facilitând implicarea angajaţilor în astfel de activităţi şi încurajându-i să susţină cauzele sociale în care cred.