Trotinetele electrice, o alternativă la aglomerația din marile orașe
Trotinetele electrice au devenit o opțiune demnă de luat în calcul de tot mai multe business-uri, potrivit unui sondaj realizat în mediul online la solicitarea evoMAG. Astfel, companii care activează în domenii precum food delivery, logistică, sau companiile care investesc în instrumente de creștere a productivității angajaților etc. au început să caute noi resurse pentru creșterea afacerilor, punând un accent tot mai mare pe mobilitate.
Avantajele utilizării trotinetelor electrice pentru business-urile de food delivery:
- Autonomia (4-10 ore) și timpul redus de încărcare;
- Ușurință în manevrabilitate;
- Dimensiune și greutate reduse;
- Costuri foarte mici (4 – 6 lei per watt);
- Amortizarea trotinetei în prima lună de livrări.
Beneficii pentru angajați:
- Deplasare ușoară și rapidă între întâlniri;
- Deplasare rapidă de acasă până la birou și invers;
- Economisirea timpului petrecut în trafic;
- Nu necesită loc de parcare;
- Mijloc de transport ecologic.
2 din 10 români vor să achiziționeze o trotinetă electrică până la finalul anului
Circa 20% dintre români intenționează că cumpere o trotinetă electrică până la finalul acestui an, consumatorii fiind dispuși să cheltuiască, în medie, 2.000 de lei, potrivit datelor evoMAG. Acestea sunt achiziționate cu precădere de bărbați (reprezentând 80% dintre cumpărători), cu vârste cuprinse între 25 și 40 de ani, care fie sunt pasionați de mișcare și activități în aer liber, fie vor să găsească o alternativă la aglomerația din marile orașe și să economisească timp în trafic.
„Cererea mare și în continuă creștere pentru trotinetele electrice a făcut ca acestea să fie produsele cu cea mai mare ascensiune a vânzărilor în ultimul an. De aici și interesul nostru de a-i aduce împreună, pe evoMAG.ro, pe toți furnizorii și producătorii de trotinete electrice prezenți pe piața din România, reușind astfel să le oferim clienților cea mai mare și diversă gamă de trotinete electrice din România”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
În prezent, site-ul listează 150 de modele de trotinete electrice de la 30 de producători, cu prețuri ce variază între 1.000 de lei și 12.000 de lei.