Andreea Novac și István Téglás – unirea a două suflete prin artă
Suntem invitaţi la a „degusta” o seară în care tandreţea, arta, spiritualul, personalităţile artişilor, emoţiile noastre vor intra într-un vârtej. Într-o ameţitoare experienţă, de neuitat, de care s-ar putea să avem nevoie şi care să ne bucure şi să ne scotă din zona de stres şi disconfort.
Despre tandrețe
De: Andreea Novac
Cu: Andreea Novac și Sorin Romanescu
Andreea Novac se gătește, își prinde părul, își pune tocuri de 20 cm de pe care riscă să cadă și vă așteaptă. Vă salută, vă oferă morcovi, flori și vin, vă oferă speranțele și liniștea sa, forța sa de a imagina și singuratatea ultimului om de pe lume. Vă va cânta unul dintre cele mai frumoase cântece de dragoste scrise vreodată.
Tandrețea Andreei nu vine din iubire, ci din nevoia de a oferi pentru a primi sau din acea mare singuratate, acum afirmată și integrată, care-i dă puterea de a oferi necondiționat. Tandrețea Andreei vine din vulnerabilitatea pe care și-o asumă în fața publicului, înțelegând ca miza spectacolului este prezentul. Că nimic nu va mai fi la fel.
Dance a playful body
Un spectacol de Andreea Novac
Cu: István Téglás
“Spectacolul Dance a playful body este în același timp despre un trup căzut, rănit, aruncat, inert, fantasmatic, fragil, furios, dezorientat. Un trup care își caută (naiv, am spune) propriile viscere (scena vomei provocate), își cercetează (cu mirată candoare) secrețiile, se confruntă cu spațiul (cu podeaua pare chiar să se ia la trântă), își descoperă elasticitatea (stranie într-un fel). Totodată se ascunde și se exhibă. Dispare după o saltea sau se arată gol în posturi narcisiace. E un trup care are nevoie de percepția/afecțiunea unor spectatori. Ei îi dau oarecum forma/ființa. Dar dincolo de acest joc al abstracțiilor e totuși vorba de un trup care are un ireductibil al său. Privirea de câine bătut, cu ochii umeziți, pierdută și întrebătoare, pe care o are la un moment dat (într-o clipă de reumanizare) István Téglás presupune o carne cu personalitate. Ne întoarcem astfel la pomenita ambivalență a corporalității: sarx şi soma. Uneori teologia și coregrafia converg. Precum spiritul și trupul.” (Cătălin Bogdan, ArtAct Magazine)
Costul unui bilet este de 25 de lei și include intrarea la ambele spectacole.