2.100 de cicliști au trăit o experiență memorabilă la cea de-a doua ediție a L’Étape Romania by Tour de France
A doua ediție L’Étape România by Tour de France a adunat la start 2.100 de cicliști și a fost SOLD OUT cu două săptămâni înainte de eveniment. Toți cei prezenți în Piața Constituției au trăit experiența de top oferită de brandul Tour de France și atmosfera unui festival de ciclism.
L’Étape by Tour de France reprezintă o competiție destinată amatorilor și cicliștilor cu experiență, din țară sau de peste hotare, care vor să pedaleze pe bicicletă de șosea sau mountain bike.
Evenimentul a oferit trei curse destinate tuturor abilităților: City Adventure – 14 km, unde s-au putut înscrie și copii de peste 8 ani, The Ride – 42 km și The Race – 85 km. Din cei 2.100 de concurenți ce au luat startul duminică , 430 au fost înscriși la cursa de 14 km, în timp ce celelalte două curse mai competitive, The Ride de 42 km și The Race de 85 km, au provocat peste 1670 cicliști să se alinieze pentru a porni pe străzile Bucureștiului fără trafic.
În cadrul evenimentului a fost implementată campania „Bucuria ciclismului, ÎMPREUNĂ!”, un proiect CSR de integrare socială a cicliștilor cu dizabilități, susținut de OMV PETROM în calitate de Partener Oficial. Campania „Bucuria ciclismului, ÎMPREUNĂ!” a asigurat sportivilor cu dizabilități șansa de a participa gratuit la cursă, de a se integra în comunitatea sportivilor amatori, de a se bucura de atmosfera de festival a evenimentului și de a oferi un exemplu de curaj, ambiție și dorință de viață tuturor celor prezenți sau care vor fi informați în legatură cu evenimentul și campania CSR.
„Ce cursă! Ce atmosferă! Câtă bucurie! Închidem cea de-a doua ediție a L’Étape Romania by Tour de France cu dorința de a duce acest eveniment la cote și mai înalte. Acești oameni minunați care au luat startul sau doar au vizitat Race Village-ul, cât și sponsorii care s-au implicat cu activări demne de festival, ne motivează și ne inspiră să continuăm povestea. Ne bucură faptul că, peste 200 de copii au fost la startul legendarei curse. Suntem datori să ne educăm copiii să facă sport, să le arătam cât este de emoționant să iei startul într-o astfel de competiție, să înțeleagă că avem o capitală frumosă și că sportul ne unește frumos, în respect reciproc și față de natură. Vă mulțumim tuturor și vă așteptăm la ediția 2024”, declară Tudor Ștefan MOCUȚA, CEO MPG.
L’Étape România by Tour de France este un eveniment cu o logistică foarte specială. Peste 8 luni de pregătire, mii de ore de muncă în echipă a peste 300 de tehnicieni, specialiști în comunicare și implementare din partea organizatorilor, autorităților, agențiilor partenere și sponsorilor, peste 400 de voluntari, peste 300 de polițiști și jandarmi, peste 100 de autovehicule de securitate și intervenție în ziua cursei, peste 5.000 de garduri de siguranță și multă determinare pentru a oferi tuturor pasionaților de ciclism o experiență memorabilă.
Rezultatele finale și mai multe detalii despre competiția locală se găsesc pe site-ul oficial: https://romania.letapebytourdefrance.com și pe paginile oficiale:
Facebook: https://www.facebook.com/letaperomania și Instagram: https://www.instagram.com/letaperomania
Sponsorul oficial al evenimentului este Auchan, alături de care s-au implicat în calitate de sponsori: Altex, Dorna, Vodafone, RTPR și World Class. Furnizorii oficiali și Partenerii evenimentului sunt: Decathlon, TechnoGym, PowerBar, Perskindol, Sanador, GETSBET, SKODA, Lindab, GIANT, Gramofon, Velux, Reciclad’OR, Remat Holding, Paste Băneasa, Black Cab, Agriro Fresh & Oliveris, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Farmacia de detergent, Vesta, Terapie pentru mișcare, CPI Security, Artesana, Hama, Romcup, Isostar, Salonul Bicicletei, Cosmapp Global, AmBike, MTB Academy, Heineken 0.0%, Drovie și WWF.
Partenerii instituționali care au susținut evenimentul sunt Ambasada Franței, Federația Română de Ciclism, Federația Română de Triatlon și Comitetul Paralimpic Român. Europa FM a susținut evenimentul în calitate de Partener Media Principal, căruia i s-au alăturat TVR, Radio România Actualități, Radio România Cultural, Agenția de Presă Rador, Revista BIZ, Revista CARIERE, Ziarul Bursa, HotNews, B365, Romania Journal, Go4Fun, GabrielSolomon.ro, Biciclistul.ro, SportM.ro, Aimx.ro, Freerider.ro, RidersClub.ro, Sportya.net.
Sursa foto: Facebook