A apărut nr. 75 al revistei HR Manager: Employee Experience – Cum construim experiențe centrate pe om
În nr. 75 al revistei HR Manager dezbatem pe larg subiectul Employee Experience (EX) și aflăm cum putem construi experiențe la job centrate pe om.
Oamenii reprezintă adevărata valoare a unei companii – aceasta este mantra care ar trebui să însuflețească fiecare organizație. Iar ca să descoperim ingredientele care creează un mediu de lucru care pune omul în centrul tuturor activităților este nevoie doar să le acordăm angajaților atenția cuvenită. Cum? Prin implicarea lor în deciziile care îi privesc, cultivarea unei culturi a respectului, personalizarea experiențelor, comunicare deschisă și transparentă, empatie, recunoaștere și apreciere, feedback constructiv și învățare continuă. Doar așa ne putem dezvolta: ca oameni și ca organizație.
Astfel, în articolul care dă și coperta, la rubrica HR Discover, descoperim bune practici în EX de la trei oameni de HR cu experiență bogată:
Angelica Barbu
Chief People & Brand Director
CEZ România
Oana Badea
HR Manager
Alumil România
Roberto Follacchio
Vicepreședinte Resurse Umane
Ursus Breweries
Apoi, continuăm să explorăm mai în profunzime subiectul grație unei analize plină de informații utile semnată de Mirela Tănase,Senior Partner, Exploratist, la rubrica HR Advisor: „Calitatea experiențelor pentru angajați necesită o abordare personalizată, autentică și incluzivă”.
La rubrica Special aflăm de la Mihaela Nicolau, director Resurse Umane, Nordic, că HR-ul poate juca rolul de arhitect-influencer când vine vorba de EX. De asemenea, Ileana Alexandru, Vice President Human Resources la MEGA IMAGE, ne explică faptul că experiențele pozitive la locul de muncă devin cruciale pentru succesul unei organizații. Iar Răzvan Predica, CEO Affidea România & Ungaria, ne vorbește despre modul în care inovația și profesionalismul sunt esențiale pentru crearea experienței medicale premium.
Coverstory-ul acestei ediții, realizat de Constantin Pescaru, are ca temă rolul esențial al managerilor în crearea unei organizații de succes. Acest aspect devine din ce în ce mai important în condițiile în care echilibrul între viața profesională și cea personală este căutat mai mult ca niciodată. Angajații fericiți și implicați în activitățile lor de lucru sunt mai productivi, mai creativi și mai predispuși să rămână la organizație pe termen lung. Astfel, rolul managerilor nu se limitează doar la direcționarea sarcinilor și proiectelor, ci și la cultivarea unui mediu în care angajații se simt valorizați și încurajați să-și dezvolte potențialul.
La rubrica HR Culture, Marilena Ispas dezbate subiectul retenției angajaților alături de Lavinia Țânculescu – Popa, Lector universitar doctor la Facultatea de Psihologie (UHB) și președintele ales pentru mandatul 2025-2027 al Asociației de Psihologie Industrială și Organizațională din România (APIO), precum și cu Elena Ciungu, Performance & Rewards Manager la ING Bank România.
Rubrica HR Radar se axează pe sentimentul de apartenență la job, în timp ce rubrica HR Trends dezbate subiectul crizei de talente în era digitală.
La bună citire!
Aici puteți vedea un preview al celui mai recent număr al revistei.
Pentru abonare, click aici.