CX Conference Bucharest 2023: În data de 25 octombrie redefinim experiența clienților în România
Customer Experience România organizează CX Conference Bucharest 2023, un eveniment conceput pentru a transforma domeniul experienței clienților în România. Conferința are loc la Nord Events Center și se adresează liderilor din domeniul CX, marketing, resurse umane, Customer Care, Customer Service, vânzări, operațiuni și antreprenorilor romani.
CX Conference Bucharest 2023 își propune să dezvăluie perspective și strategii inovatoare, care vor revoluționa abordarea experienței clienților la noi în țară. Într-un mediu de afaceri dinamic, evenimentul oferă participanților oportunitatea unică de a se conecta cu Comunitatea Profesioniștilor CX din România și de a se inspira din inițiativele și bunele practici ale companiilor premiate în concursurile internaționale de CX.
Conferința reunește personalități marcante care au influențat și dezvoltat domeniul Customer Experience la nivel global. Speakerii principali, Ian Golding din Marea Britanie, Mohamed Latib din SUA și Faran Niaz din Dubai, vor aduce expertiza si experiența lor pe scena din România.
Ian Golding, Certified Customer Experience Professional (CCXP), este renumit pentru inovațiile sale în dezvoltarea strategiilor CX, măsurarea experienței clienților și crearea culturilor organizaționale centrate pe client. Cu o vastă experiență în diverse industrii, Ian a implementat cu succes metodologii și strategii CX la nivel global și oferă îndrumare profesională prin mentorat și pregătirea acreditării CCXP.
Mohamed Latib, Ph.D., CEO al CX University și PX Academy, are peste 35 de ani de experiență în Customer Experience prin ateliere, dezvoltare de leadership și transformare culturală. A colaborat cu branduri precum Kohl’s, Organizația Mondială a Sănătății, Fossil, TransUnion și multe altele, oferind consultanță strategică și dezvoltând workshop-uri.
Faran Niaz are o abordare distinctivă pentru îmbunătățirea experienței clienților și angajaților. Cu douăzeci și cinci de ani de experiență practică, palmaresul său include un record remarcabil: a condus o bancă de pe locul 23 pe locul 1 în topul CX din Emiratele Arabe Unite, în doar 4 ani și a menținut această poziție timp de 7 ani consecutivi.
Unul dintre momentele importante ale Conferintei este prezentarea rezultatelor Romanian CX Maturity Study. Este primul studiu care explorează cei șase piloni ai experienței clienților, de la strategia CX la cultura organizațională, procese și tehnologii utilizate pentru dezvoltarea experienței clienților. Organizatorii au pregătit câte un panel pentru fiecare dintre cei șase piloni ai CX și vor oferi participanților informații noi și practice care îi vor ajuta să îmbunătățească satisfacția clienților, poziționându-și compania înaintea competiției.
Conferința oferă liderilor din CX și companiilor din România o oportunitate unică de a împărtăși povești de succes și cele mai bune practici. Printre experții invitați se numără și Gabriela Ciupitu, fondatoarea Customer Experience România, clasată pe locul #2 în Top CX Influencers la nivel mondial conform Customer Experience Magazine. Ea aliniază procesele și cultura organizațională cu călătoria clientului, implementând cu succes strategii centrate pe client. Acreditată CCXP și co-autor al bestseller-ului pe Amazon, “Customer Experience 4”, activitatea sa în domeniu este apreciată la nivel internațional: face parte din juriul concursurilor CX Awards și este membră în consiliul director al Customer Institute.
CX Conference Bucharest 2023 promite să fie o șansă de neegalat pentru a dezvolta strategii care stimulează creșterea businessului, retenția și loialitatea clienților, precum și metode de transformare a brandului prin experiențe excepționale oferite clienților.
Informații despre agenda și înregistrarea la eveniment, pot fi găsite pe site-ul conferinței.