First Bank a lansat campania de employer branding ‘My First’, semnată de Cheil Centrade
Încă de la momentul lansării în România, First Bank nu a fost o bancă obișnuită în peisajul de banking local. Au făcut lucrurile diferit în toate aspectele, iar acest mindset se reflectă în cultura organizațională. Ce reprezintă astăzi este rezultatul unei schimbări organizaționale de lungă durată, axate pe transformare culturală, model nou de operare în HR și o nouă viziune asupra experienței angajaților.
Cultura organizațională dezvoltată în prezent încurajează creșterea nu doar declarativ, ci demonstrativ: prin programe de perfecționare cu abordare tip bottom-up prin care angajații își pot alege propriile direcții de dezvoltare și certificare în colaborare cu managerul, se investește în abilități tehnice, de relaționare și colaborare în echipă, precum și dezvoltare managerială. Oamenii pot experimenta activități în alte departamente, având oportunități de rotație în interiorul băncii pentru dezvoltarea continuă a abilităților.
Pornind de la o analiză complexă efectuată în organizație, s-a identificat nevoia unui instrument de apropiere între oameni, o componentă care reflectă trăsăturile First Bank, atât din perspectiva angajaților si a candidaților, cât și cu o diferențiere clară față de competitorii direcți. Proiectul de localizare a EVP-ului trasează 3 piloni vizibili în cultura First Bank: professional challenges (autonomie & delegare), management support (suportul colegilor si al managerilor), impactful work (libertate de exprimare).
Toate aceste acțiuni în schimbarea organizațională au devenit un modus vivendi pentru oamenii din First Bank, care au realizat că efectul transformării este un efort continuu. Banca a primit anul acesta certificarea globală Best Places to Work 2023, care măsoară calitatea practicilor de resurse umane și nivelul de satisfacție a angajaților, într-un mod obiectiv.
Această recunoaștere a creat un context excelent pentru a lansa prima campanie de employer branding pentru First Bank.
Așa a apărut campania My First at First Bank („The bank where everyone shines their firsts”), în care cunoaștem doar o parte din echipa First Bank și le aflăm premierele lor profesionale.
“După 4 ani de transformare organizațională intensă considerăm că am ajuns în punctul în care credem intern că ne aflăm într-o bancă ce reprezintă mai mult decât un loc de muncă, un loc în care inițiativa, dezvoltarea profesională și abilitatea de a ne manifesta expertiza sunt ceea ce ne place la noi. Și ne place să lucrăm unii cu alții. Prin campania My First ne concentrăm în a-i încuraja pe colegii noștri să devină ambasadori cu titlu onorific și aducem notorietate angajaților implicați în proiecte de amploare, colegi care își împărtășesc cu bucurie premierele lor în First Bank și le încurajează pe cele viitoare, ale noilor noștri colegi.” Andreea Mihnea, Chief People Officer First Bank.
Campania „My First” este promovată pe canalele media online, social media și DOOH. Pentru mai multe detalii despre oportunitățile de dezvoltare de la First Bank, vizitați website-ul First Bank, secțiunea Cariere.
*Acest material este de tip advertorial.