150 de companii au devenit Unofficial Partners ai Electric Castle
Electric Castle a lansat campania Unofficial Partners în sprijinul fanilor “electrici”, pentru a convinge managerii să ofere liber în lunea de după Electric Castle angajaților care participă la eveniment astfel încât să se bucure de o experiență completă de festival și să ajungă fericiți, odihniți și productivi tot restul săptămânii, în timp ce companiile la cârma cărora se află vor fi cele mai “cool “ branduri ale festivalului.
La doar două săptămâni de la lansarea campaniei, 150 de companii s-au înscris ca Unofficial Partners.
„Răspunsurile pozitive primite de la companii într-un număr atât de mare și un timp atât de scurt ne-au demonstrat că avem companii cool și manageri deschiși, care înțeleg că satisfacția oamenilor din echipă poate fi susținută și cu alte beneficii decât cele clasice”, a declarat Andi Vanca, Head of Communications Electric Castle.
Companiile care oferă liber în lunea electrică (#electricmonday), devin parteneri “neoficiali” ai festivalului și se bucură de recunoașterea angajaților lor, dar și de expunere pe site-ul dedicat al campaniei. În acelaşi timp, firmele pot oferi fanilor “electrici” posibilitatea de a achiziționa abonamente la Electric Castle cu preț special. Companiile trebuie să se înregistreze pe site-ul www.unofficialpartners.com până pe 8 iulie.