2017 este anul când se va implementa un proiect care îi va ajuta pe tineri să intre mai ușor pe piața muncii. Despre ce e vorba
Noul program de responsabilitate socială va fi implementat în parteneriat cu ONG-ul care va fi desemnat câştigător al unui concurs de proiecte, lansat astăzi. În procesul de selecţie se poate înscrie orice organizaţie non-guvernamentală care îndeplineşte criteriile programului, iar aplicaţiile pot fi trimise până la data de 5 aprilie 2017.
"Prin acest program vom contribui la găsirea de soluţii pentru o problema reală din societatea românească, ce afectează un segment extrem de important – tinerii. Lipsa unui loc de muncă şi a unor oportunităţi de dezvoltare profesională şi personală transformă acest segment într-unul extrem de vulnerabil. 2017 este un an pilot pentru iniţiativa "La TINEri este puterea", la finalul căruia ne propunem ca majoritatea celor incluşi în program să se bucure de o schimbare în bine în viaţa lor." a spus Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC România, compania care a inițiat acest proiect.
23%, (aproximativ 440.000*), din totalul tinerilor din România cu vârste cuprinse între 18 şi 25 de ani nu activează pe piaţă muncii, nu urmează nicio formă de învăƫământ şi nici nu sunt înscrişi în programe de dezvoltare personală, potrivit datelor Eurostat.** Acest procentaj plasează România pe locul 4 în Europa, în ceea ce priveşte şomajul tinerilor NEETs (Not Employed, în Education or Training).